Magazín · Novinky · v úterý 11. 8. 2020 21:34
Microsoft prozradil měsíc vydání Xboxu Series X a odložil Halo Infinite
Microsoft si na dnešní podvečer připravil dvě zprávy. Nejprve oznámil, že Xbox Series X uvede na trh po celém světě v listopadu (novembri) letošního roku. To není žádné překvapení, předposlední měsíc roku se očekával i vzhledem k tomu, že Xbox One do prodeje zamířil 22. 11. 2013.
Pokud se ptáte, kdy budeme znát přesný termín vydání, tak bychom se ho dle všeho měli dozvědět do konce tohoto měsíce. To by měla být odhalena i cena.
Americká společnost se v tiskové zprávě chlubí, že na Xboxu Series X si budete moci zahrát tisíc her ze čtyř generací zelené konzole a více než 100 optimalizovaných titulů. Ty jsou vytvořeny tak, aby plně využily výkon nového hardwaru - například ray tracing, až 120 snímků za sekundu, rychlejší načítání a rychlé spuštění multiplayeru.
Přečtěte si také: Xbox Series X/S verzi Black Myth: Wukong trápí problém, který je i na PS5
Do konce letošního roku pro Xbox Series X vyjde více než 50 nových her napříč generacemi, včetně Assassin’s Creed Valhalla, DiRT 5, Gears Tactics, Yakuza: Like a Dragon a Watch Dogs: Legion. Většina z nich bude podporovat Smart Delivery, kdy stačí titul koupit jednou a užijete si ho napříč Xbox One a Xbox Series X.
Microsoft připomíná nové hry vytvořené pro Xbox Series X a spuštěné v předplatném Xbox Game Pass. Těšit se máme na exkluzivity jako The Medium, Scorn nebo Tetris Effect: Connected. Dále na více než 40 populárních her optimalizovaných pro Xbox Series X. Jmenovány byly Destiny 2, Forza Horizon 4, Gears 5, Ori and the Will of the Wisps a Madden NFL 21.
HALO INFINITE ODLOŽENO
Jednu špatnou zprávu přesto Microsoft má. Vývojáři ze studia 343 Industries se rozhodli odložit Halo Infinite. Nové dobrodružství Master Chiefa si nezahrajeme koncem letošního roku, jak bylo původně plánováno, ale v neurčitém období roku 2021. Nadále platí vydání na Xbox Series X, Xbox One a Windows 10. To tedy znamená, že novému Xboxu bude při startu chybět důležitá hra.
„Naším cílem vždy bylo přinést fanouškům nejambicióznější Halo a zároveň mít pohodu v týmu. Abychom toho dosáhli, budeme potřebovat více času na dokončení práce, která je nutná k vydání Halo Infinite,“ dočteme se v oficiálním vysvětlení.
Odklad dává smysl, když si vezmeme, jakou kritiku si vysloužily první gameplay záběry. Grafická stránka hry moc neodpovídala dnešním standardům. Zdá se, že si vývojáři vzali kritiku k srdci a budou se snažit zapracovat na výsledné podobě. Více jsme se problémům Halo Infinite věnovali ve Showtime: