Po neúspěšném Battlefieldu 2042 vkládá Electronic Arts do nového dílu velké naděje. Hned tři studia vytvářejí Battlefield jako platformu, která se postaví Call of Duty a zaplní mezery konkurence. Jedním z týmů je Ripple Effect Studios, které pracuje na samostatném zážitku Battlefieldu. Tenhle zážitek má stavět na základech série a doplnit je.

Z nového pracovního inzerátu jsme se dozvěděli o ambicích. Do Ripple Effect Studios se hledá VFX Director. Za úkol bude mít pomoct vytvořit nejrealističtější a nejzajímavější efekty destrukce v oboru. Nový Battlefield bude chtít dle všeho posunout fyziku destrukce, na které si předešlé díly zakládaly.

Ripple Effect Studios se dříve jmenovalo DICE Los Angeles a působilo jako podpůrný tým pro jiná studia, mimo jiné spolupracovalo na Battlefieldu 2042. Teď je z něj plnohodnotné studio. Multiplayer budoucího Battlefieldu tvoří v DICE, zatímco kampaň pro jednoho hráče má na starost Ridgeline Games, firmu založil Marcus Lehto (designér a spolutvůrce Halo). Na vše pak dohlíží Vince Zampella, zakladatel Infinity Ward a Respawnu.

Nadále nevíme, kdy bude budoucnost Battlefieldu představena. Mezitím pokračuje podpora Battlefieldu 2042. Multiplayerová first-person střílečka je v šesté sezóně.