Magazín · Novinky · ve čtvrtek 12. 8. 2021 09:53
Nascar se vrací na Unreal Enginu s využitím fyziky z rFactoru
Oválové automobilové závody se letos na podzim vracejí s velkými změnami. Hra NASCAR 21: Ignition je vytvořena na Unreal Enginu 4, který je obohacen o fyzikální engine z oblíbené závodní simulace rFactor.
Fanoušci nemají čekat jen další díl NASCAR Heat. Na tomhle titulu vývojáři pracovali více než dva roky a kvůli přechodu z Unity na Unreal Engine ho stavěli od nuly. Přes použití fyzikálního enginu z rFactoru si mají NASCAR 21: Ignition užít úplně všichni. Půjde o přístupné závody s návratem kariéry s více sezónami, kde si budete budovat svou reputaci a bojovat o titul šampiona. Chybět nebude online multiplayer až pro 40 hráčů a závodění v aktuální sezóně v roli jednoho ze skutečných jezdců.
Hráči se mají těšit na více možností v přizpůsobení jezdců a týmů. Atmosféru závodů bude dotvářen komentář stanice MRN Radio. Samozřejmostí jsou jezdci, týmy a tratě ze sezóny 2021 a potěší naskenování obličeje jezdců, aby vše působilo lepším dojmem.
NASCAR 21: Ignition vyjde 28. 10. letošního roku na PC, PlayStation 4 a Xbox One. O něco později bude k dispozici bezplatné vylepšení pro PlayStation 5 a Xbox Series X/S.
Motorsport Games spadá pod společnost Motorsport Network a od roku 2019 je spoluvlastníkem 704 Games a letos na jaře převzala její většinový podíl. Vedení Motorsport Games zároveň dokončilo akvizici firmy Studio 397, tvůrci špičkového závodního simulátoru rFactor 2 pro PC. Z toho důvodu může využívat i jejich technologie.
Motorsport Games by měli fanoušci závodních her v budoucnu bedlivě sledovat. Má licence na další závodní série, které se už delší dobu ve videoherním světě neobjevily. V roce 2023 od nich máme čekat Indianapolis 500. Kolem tohoto data dorazí také 24 hodin Le Mans a o rok dříve British Touring Car Championship.