
Magazín · Novinky · v sobotu 8. 3. 2025 13:56
Nadšení ze Split Fiction pomohlo It Takes Two a A Way Out
Kooperativní tituly Josefa Farese a jeho týmu z Hazelight Studios jsou zárukou kvality. Nejnovější hru, Split Fiction, na Steamu v jednu chvíli hrálo 197 434 hráčů. Na čísla prodejů si ještě musíme počkat. Mezitím se ale nadále skvěle prodávají ty předešlé.
Hit It Takes Two s rozhádanými rodiči z roku 2021 už překonal hranici 23 milionů prodaných kusů, zatímco věznské A Way Out z roku 2018 se dostalo na 11 milionů. Tyhle výsledky ukazují, že prodejům neškodí Friend's Pass, jenž umožňuje do hry pozvat hráče, který hru nevlastní a užít si s ním srandovní dobrodružství.
Pro obě hry jde o výrazný nárůst oproti dříve oznámeným číslům. It Takes Two bylo naposledy hlášeno na 20 milionech kopií v říjnu/októbri loňského roku, což znamená, že hype kolem Split Fiction pomohl zvýšit jeho prodeje. Podobně A Way Out loni v červnu/júni dosáhlo 9 milionů, takže i jeho popularita nadále roste.
Split Fiction vyšlo tento týden na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S. O hře jsme v recenzi napsali:
„Split Fiction je jedna z nejlepších kooperativních her, které videoherní průmysl má. Titul sice nenabídne originální příběh, ale pro své vlastní potřeby s ním umí dobře pracovat. A zejména zvládl přinést naprosto skvělé a dynamické duo v podobě hlavních hrdinek: Mio a Zoe. Jako dynamickou lze pak pojmenovat i hratelnost, která opětovně přináší naprosto úžasnou směsici herních žánrů i světů a která nešetří ani kooperativními prvky. Po A Way Out a It Takes Two tak budete jen těžko hledat lepší kooperativní titul, který si zahrajete se zkušeným hráčem nebo i úplným začátečníkem.“