Sony se nenechala neúspěchem Concordu a nevolí hráčů odradit a pokračuje ve své strategii přinést na konzole PlayStation a počítače multiplayerové hry. Za tímto účelem bylo před dvěma roky koupeno studio Bungie. Odborníci však poukazovali na to, že více než 3 miliardy dolarů za tvůrce Destiny je zkrátka moc. To se později ukázalo jako pravda, když Sony odhalila interní problémy v Bungie a nebyla spokojena s jeho fungováním.

Po propouštění, zrušení (nebo přenesení projektů pod jiné týmy) a definování Bungie jako studio, které pracuje na Destiny a Marathonu, přichází další změna. Kreativní oddělení Bungie se přesouvá přímo pod PlayStation Studios, aby vytvořilo základy tvůrčího týmu, který se ujme všech live service her od PlayStationu. Senior kreativní ředitelkou této proměny je Bridget O'Neill, jež byla senior šéfkou Bungie Creative Studios a nyní zastává pozici senior ředitelky kreativního oddělení v PlayStation Studios. O'Neill se těší na to, že bude se svými kolegy sdílet zkušenosti z vývoje live service projektů.

Příznivci příběhových her pro jednoho hráče od PlayStation Studios se na nové kousky mohou nadále těšit. Jen v Sony dochází k tomu, že některé týmy budou pracovat na singleplayerových titulech a jiné na těch multiplayerových.

Sony se povedla střílečka Helldivers 2 od externího týmu, ale velkým zklamáním byl Concord. Nová hrdinská akce od bývalých tvůrců Call of Duty byla po pouhých dvou týdnech od vydání vypnuta. Nyní se má předělávat. V dohledné době má vyjít Fairgame$ od Jade Raymond (stála u vzniku série Assassin's Creed) a potom Marathon od Bungie. Co se Destiny týče, tak byl oznámen nový obsah pro druhý díl.