Magazín · Novinky · v pátek 30. 9. 2022 16:33
Kodexové příspěvky lákají na Dragon Age: Dreadwolf
Je to už několik měsíců, co studio BioWare oznámilo, že čtvrtá plnohodnotná hra ze série Dragon Age ponese název Dragon Age: Dreadwolf. Tvůrci v minulosti rovněž přislíbili, že do budoucna budou při komunikaci s fanoušky aktivnější, což dokládá třeba nejnovější blogový příspěvek. V něm se lidé z BioWare zaměřili na práci scenáristů a editorů při vytváření, upravování a ladění všech možných textů, které Dreadwolf obsahuje.
Pokud tedy máte zájem o bližší pohled za oponu vývoje v BioWare, doporučujeme se začíst do rozhovorů s narativním editorem Ryanem Cormierem a scenáristkou Sylvií Feketekuty. Oba vývojáři se v blogovém příspěvku dotkli psaní dialogů, samotných postav nebo úkolů, nahrávání dialogů, práce na všech možných textech pro potřeby hry i lokalizace. Také nám bylo přislíbeno, že Dragon Age: Dreadwolf bude hrou, která nabídne odpovědi na otázky veteránů a zároveň bude vhodná pro nováčky v sérii. Tvůrci usilují o to, aby bylo zaměření na všechny myslitelné skupiny hráčů řádně vyvážené.
Dreadwolf má být také opravdovým RPG od BioWare, což znamená zaměření na příběh a postavy. Každý příběh by tedy měl být utvářen lidmi, kteří žijí v herním světě, zatímco vyprávění během hraní mají určovat nejen motivace vašich společníků, ale i vaše skutky a volby. Po vydání nepříliš povedených a dějově méně zajímavých a propracovaných titulů, jako je Anthem a Mass Effect: Andromeda, se ale samozřejmě můžeme ptát, jestli v současném BioWare opravdu ví, díky čemu byly starší hry studia tak populární, a jestli tuto esenci dokážou po několika letech neúspěchů a personálních změn obnovit nebo napodobit.
To se nejspíš dozvíme až v momentě, kdy si budeme moci Dragon Age: Dreadwolf zahrát, ale pokud chcete mít alespoň malou představu o tom, co aktuální zaměstnanci BioWare dokážou hodit na papír, můžete se podívat na ukázky tří příspěvků do herního kodexu, jenž bude během hraní nového Dragon Age doplňován o další informace o světě a obyvatelích Thedasu. Některá jména jsou sice skrytá, pravděpodobně kvůli riziku spoilerů, a autoři upozorňují, že vizuální podoba kodexu rozhodně není finální. I tak ale příspěvky nabízejí možnost zjistit, co a v jaké formě budeme moci v chystaném RPG číst.
Dragon Age: Dreadwolf zatím nemá oficiálně stanovené datum vydání, očekává se ale, že vyjde nejdříve v druhé polovině roku 2023. Počítá se také s vydáním ve verzích pro PC, PlayStation 5 a Xbox Series X|S.