Magazín · Novinky · ve středu 17. 2. 2021 11:15
Střílečka Instinction se tváří jako nástupce slavného Dino Crisis
Jelikož s remakem samotného Dino Crisis to nevypadá zrovna nejlépe, mohli byste přesunout svou pozornost k jinému titulu, který by mohl být skvělým nástupcem této herní klasiky od Capcomu. Dnes byla totiž detailně představena střílečka Instinction od indie studia Hashbane Interactive z Nového Zélandu. Vývojáři se rozhodli obohatit herní svět next-gen titulem, jenž nás postaví proti nebezpečným prehistorickým stvořením.
Zdroj: IGNNedůvěra japonských šéfů zlomila studiu Capcom Vancouver vaz. Zrušeno bylo mnoho nadějných projektů, včetně Dino Crisis
Dle vývojářského týmu se můžeme těšit na dinosauří survival hru, kterou si užijeme buď sami či v kooperaci až se dvěma přáteli. Mimo to můžeme očekávat zasazení do semi-open world světa, který doplní moderní mechaniky a působivý příběh.
Ve vašem dobrodružství se ujmete jednoho ze tří členů záchranné posádky a pustíte se do prozkoumávání nebezpečného světa. Váš průzkum bude probíhat jak na pevnině, tak i v hlubinách samotných oceánů. Tvůrci z Hashbane říkají o svém příběhu toto: „Jakmile hráči odhalí skutečné důvody svého nasazení, začnou sestupovat do pochybností o sobě samém, které otestují jejich odhodlání, vztahy a zatlačí je do nejtemnějších koutů svých myslí."
V rámci Instinction se můžete těšit na značné množství upravování. K dispozici bude hned několik různých druhů zbraní od těch na blízko, přes útočné pušky až po raketomet. Jednotlivé zbraně půjde upravovat tak, že k nim půjdou přidat nástavce, jako jsou hledí, tlumiče a podobně. Ruku v ruce s tímto jde úprava uživatelského rozhraní.
V rámci obrázků si můžeme povšimnout, že titul bude možné hrát z pohledu první osoby, ten ale nebude jedinou možností, jelikož k dispozici bude i pohled z třetí osoby. Mělo by se jednat o opravdový next-gen zážitek, jelikož studio se zaměřuje na prvky jako je ray-tracing, DLSS 2.0, HDRI, efekty prostoru na obrazovce, stíny a odrazy.
Ohledně rozlišení a počtu snímků za sekundu, tak zde se vývojáři budou snažit docílit podpory 8K a 120 snímků za sekundu na PC. Navíc na své si přijdou i PlayStation 5 hráči, jelikož Instinction bude plně využívat adaptivních spouští a haptické odezvy ovladače DualSense.
Přečtěte si také: Epic založil pobočku v Bratislavě
Práce na projektu započaly před rokem, ještě před samotným vznikem studia Hashbane Interactive. V té době totiž vývoj projektu spadal pod designové studio Dane Design. To se ale nakonec rozhodlo pro tvorbu odděleného studia, Hashbane Interactive, které se bude plně soustředit na vývoj titulu.
Střílečka Instinction je v tuhle chvíli naplánována na třetí kvartál roku 2022. Dorazit má nejen na PC, ale také na PlayStation 5, Xbox Series X/S, PlayStation 4 a Xbox One. Více toho zatím není známo, ale v blízké době by měl být vypuštěn první trailer, který s sebou snad přinese nějaké nové informace.