MachineGames se po celém světě proslavili jako tvůrci stříleček z pohledu prvních osoby. Indiana Jones and the Great Circle se ale od série Wolfenstein výrazně liší. Nebude to zběsilá střílečka. Je to akční adventura, jež místo střelných zbraní klade důraz na používání biče a pěstí.

Kreativní ředitel Axel Torvenius u hlavního hrdiny s ikonickým kloboukem považuje revolver a jiné střelné zbraně za poslední řešení, ke kterému se sáhne až tehdy, když všechny ostatní metody selžou. Hráč by měl používat především svůj důvtip a bič. Takto bylo tohle dobrodružství navrženo od samotného začátku. Připravte se tedy na kradmý pohyb.

„Indy nemá žádné superschopnosti. Mnohokrát si můžete všimnout, že boj není jeho silnou stránkou. Ať se na to díváte jakkoli, je to jen učitel a poněkud nešikovný archeolog,“ vysvětluje kreativní ředitele Axel Torvenius v rozhovoru pro magazín Edge. Kde také připomíná, že Indy se kvůli své vášně dostane do podivných situací s nepřáteli a nástrahami.

„Kdyby neustále střílel všechny nepřátele, tak by to nebylo věrné jeho postavě. Náš tým v MachineGames klade důraz na zdůraznění míry nebezpečí. Snažíme se zachytit ten pocit, že pokud se musí zapojit do boje, tak je to velmi nebezpečné. Stejně tak je velmi nebezpečné střílet po nepřátelích, protože přijdou posily,“ přidává Torvenius.

Šéf vývoje Jerk Gustafsson potvrdil, že ve hře je spousta zbraní, ale vy se je rozhodnete nepoužít, protože jsou příliš hlasité a z toho pramení velké nebezpečí. Místo toho, abyste z pistole stříleli, tak se potichu připlížíte k nepřítele a praštíte ho zbraní do hlavy.

Indiana Jones and the Great Circle vyjde 9. 12. letošního roku na PC a Xbox Series X/S. Hra bude ve stejný den dostupná v Game Passu. Na jaře 2025 bude následovat verze pro PlayStation 5.