Anthem. Zřejmě první velké zklamání tohoto roku v recenzích sneslo pořádnou dávku kritiky a objevila se otázka, zda-li se jedná o ještě větší průser oproti Mass Effect: Andromeda, nebo naopak. Anthem byl poněkud očekávanější a rozhodně ambicióznější, minimálně tedy já bych se přiklonil na stranu největšího kiksu BioWare. Není tomu tak dávno, co internetem proletěl obsáhlý článek o trpkém vývoji, což situaci vývojářů také nepomohlo. Nyní se jej  BioWare snaží zachránit, avšak někteří hráči by radši ocenili statut "Mrtvý".

Nedávno prosákla i informace, že přední vývojáři Anthemu (Mark Darrah, Mike Gamble či Jonathan Warner) se od vývoje oddělili a přešli k jinému projektu, zřejmě tedy Dragon Age 4. Ti toto tvrzení odmítají a utvrzují komunitu, že prioritou BioWare je Anthem i nadále.

Boj s komunitou nicméně není vůbec jednoduchý. Na redditu se denně objevují spousty vláken, v nichž je Anthem terčem kritiky. V jednom obsáhlém příspěvku bylo vytknuto spousta bodů, proč by se na to vývojáři "už měli vykašlat a neprotahovat to utrpení". Mezi body se nachází například obrovský úpadek sledovanosti na twitchi, stále nevyřešený problém lootu, nepřesvědčivá komunikace ze strany vývojářů či plytký herní obsah. Celé vlákno můžete pročíst zde.

Jak se k situaci Anthemu stavíte vy? Ještě jej hrajete, nebo už skončil v šuplíku, anebo jste se jej prostě zbavili?