Druhý deníček z vývoje (první zde) očekávaného God of War Ragnarök se zaměřuje na souboje a nepřátelé. V této epizodě se dozvíme, jak tým ze studia Sony Santa Monica vylepšil plynulý a expresivní boj a jak důležité je vytvořit jedinečné, zapamatovatelné a rozmanité nepřátele, proti kterým si můžete vyzkoušet své schopnosti.

Cílem vývojářů bylo, aby byl boj ještě působivější, poutavější, ale ne frustrující. Jako Kratos se máte cítit jako bůh války. Musíte cítit jeho sílu a vše si to náležitě užít.

Mezitím tvůrci vyslechli přání fanoušků a pro Ragnarök připravili větší množství nepřátel a mnoho minibossů pro zpestření soubojů.

Samotný boj je výrazně brutálnější než v God of War z roku 2018. Popravy nepřátel budou mnohem brutálnější a Kratos proti nim bude používat své zbraně různými způsoby. Designér soubojů Mihir Sheth si myslí, že díky brutalitě jsou některé aspekty hry zábavnější. Chtěli se vrátit k tomu, co jste mohli zažít v klasických dílech God of War, v prvním dílu restartu jsme si například nemohli tolik užít čepele Chaosu. To se v Ragnaröku změní.

Na Twitteru vývojáři potvrdili, že fotografický režim se do hry dostane později. Podrobnosti se teprve dozvíme. Předpokládáme podobné možnosti úpravy obrázků jako u předchozího dílu, včetně přidávání nejrůznějších filtrů, změnu vzdálenosti kamery, jiné poměry stran atd.

God of War: Ragnarök vyjde 9. 11. letošního roku na PlayStation 5 a PlayStation 4. Ve hře budou české titulky.