Dying Light 2 se nám po nedávném „znovu-odhalení“ po kouskách více a více ukazuje. Koncem měsíce jsme se dozvěděli o podpoře technologie ray tracing a cross-playe minimálně pro konzole Xbox. Nyní se dozvídáme o obtížnostech.

Nedávno se ve streamu pro twitchgaming objevil hlavní game designér hry Tymon Smektała, který prozradil, na jaké obtížnostní módy se můžeme ve hře těšit a pro koho jsou určeny. „Basic“ obtížnost je určená především nováčkům série. Budete moci dělat a zažít všechno a cítit se přitom skvěle.

Pro veterány prvního dílu a vážnější hráče je určena „Difficult“ obtížnost. V tomhle případě bude hra počítat s tím, že víte, jak ji hrát; víte co zhruba čekat a víte, jak se s tím vypořádat. Největší hardcore hráče ovšem čeká ještě „Nightrunner“ obtížnost. Ta především láká na trochu větší realističnost a imerzi. Nemá jít o survival mód, přesto se máme těšit na to, že některé prvky HUDu (uživatelského rozhraní) budou odebrány, že bude těžší se uzdravovat nebo nacházet suroviny pro výrobu předmětů.

Vydání Dying Light 2 je aktuálně plánováno na 7. 12. letošního roku pro PC, PS5, PS4, Xbox Series X/S a Xbox One.