Magazín · Novinky · v pátek 24. 7. 2020 15:16
Dodatečné informace o včera ukázaných hrách
Včerejší konference Microsoftu probíhala jednoduše - viděli jsme trailer za trailerem, ale informací bylo málo. Oficiální blog Microsoftu nicméně přišel na pomoc a nabídl menší pohled na ukázané hry.
HALO INFINITE
Microsoft začínal s Halo: Infinite a my také. V rámci oficiálního blogu jsme se dozvěděli několik konkrétnějších informací, které by vám mohly pomoct si o novém díle udělat trochu jasnější obrázek.
Demo se podle všeho odehrává několik hodin v příběhu a úkolem Master Chiefa je vypnout protiletecká děla. A to za pomocí útočné pušky MA40, nové a přesné pušky VK78 Commando nebo plasma zbraně Ravager. Novinkou je také Grappleshoot - vystřelovací hák, který vám dovolí se rychle přiblížit k nepříteli, přitáhnout si předměty nebo se rychle a hbitě pohybovat po mapě.
Hlavní nepřátelskou frakcí jsou Banished z Halo Wars 2, v jejichž řadách najdeme staré i nové jednotky, včetně oblíbených Brutes. Ti jsou vedeni válečným náčelníkem Escharumem, který má představovat toho nejhrozivějšího nepřítele, s jakým se Master Chief kdy utkal.
Na závěr máme i potvrzení 4K rozlišení při 60 snímcích za sekundu na Xbox Series X s příslibem škálování na již existující platformy - tedy Xbox One a PC.
Přečtěte si také: Střílečka Halo: Infinite se nám konečně pořádně ukázala
WARHAMMER 40K: DARKTIDE
Jedna z těch zajímavějších oznámených her byla taktéž kooperativní střílečka/rubačka ze světa Warhammeru od tvůrců Warhammer: Vermintide 2. Oznamovací CGI trailer ale kromě atmosféry a zasazení moc věcí neprozradil. Bohužel ani oficiální blog moc nových věcí nepřinesl, ale potvrdil kooperativní zážitek pro čtyři hráče a přinesl nějaké screenshoty.
PSYCHONAUTS 2
Navazující na události první hry, Psychonauts 2 slibuje ledacos. Včerejší trailer byl přesně tou správnou ukázkou, kterou jsme potřebovali ze hry vidět, a pokud chcete ještě něco víc, co takhle následující screenshoty?
Jedna z nově potvrzených schopností je Time Bubble. Ta vám dovolí zpomalit pohybující se předmět nebo překážku k vytvoření platformy; případně možnost zastavit rychle se pohybující nepřátele.
Přečtěte si také: Jack Black velkým lákadlem Psychonauts 2
TELL ME WHY
Fanoušky příběhových adventur určitě potěšil trailer pro Tell Me Why od tvůrců Life is Strange. Oficiální blogový článek jenom více hovoří o samotné hře, nicméně došlo na jedno zásadní oznámení. První epizoda, jak už víme, vychází 27. 8. Druhá ovšem vyjde týden na to (tedy 3. 9.) a poslední, třetí, 10. 9.
To rozhodně činí rozhodnutí vydat hru epizodicky poměrně bizarní. Naštěstí ale nemusíme na kompletní příběh čekat několik měsíců.
Přečtěte si také: První epizoda příběhové adventury Tell Me Why vyjde na konci příštího měsíce
THE MEDIUM
The Medium je zajímavým psychologickým hororem, jehož ukázka rozhodně dokázala zaujmout. Největším překvapením bylo hlavně oznámení, že se hra odehrává ve dvou plně vytvořených a renderovaných světech zároveň.
Podle oficiálního blogu jde o základní koncept celé hry a hrát budeme moci v jednom světě, v druhém nebo v obou naráz. A čekat by nás měla velká variace a spousta překvapení.
Přečtěte si také: V hororu Medium od autorů Observeru prozkoumáte svět duchů
Zároveň došlo například k představení schopnosti Out of Body, která dovolí Marianne, hlavní hrdince, opustit její tělo ve fyzické světě a dostat se na místa, kam jinak nemůže. Ale pozor - tahle schopnost si vyžádá svou daň a může mít i fatální následky.
Více o hře - včetně dalších záběrů - máme čekat v následujících měsících.
AS DUSK FALLS
Včerejší konference rozhodně nebyla na příběhová dramata chabá a jedním zajímavým je i As Dusk Falls od bývalých zaměstnanců Quantic Dream.
V našem včerejším souhrnném článku jsou všechny podstatné informace, oficiální blog ovšem nabízí špetku dalších zajímavostí.
As Dusk Falls sleduje příběh dvou rodin, jejichž příběhy se spletou v Arizoně během roku 1999. Zajímavostí nicméně je, že tenhle příběh nemá začít na začátku, ale v polovině, odehrávat se během třiceti let a nabízet několik úhlů pohledu. Prozkoumávat máme minulost, přítomnost i budoucnost.
FORZA MOTORSPORT
Jedním z důležitých oznámení včerejší akce bylo i představení nové Forzy Motorsport. O ní stále nevíme moc, přesto jsme se dozvěděli pár informací. Zaprvé, vývojáři cílí na 4K při 60 snímcích za sekundu v dynamickém a propojeném světě, který využije i technologie ray tracingu. Hra by měla nabídnout nové technologie i koncepty.
Datum vydání ovšem oznámeno nebylo, nicméně nám do té doby může zkrátit čekání Forza Horizon 4, která bude optimalizována pro novou generaci Xboxu a nabídne 4K rozlišení a 60 snímků za sekundu.