Deathloop od studia Arkane vyšel minulým rokem a zaznamenal velký úspěch v recenzích, tak u samotných hráčů. I když se zprvu PC verze potýkala se špatným výkonem, vše se nakonec vyřešilo a celkově můžeme mluvit o úspěchu, který pokračoval letos na Xboxu Series X a Game Passu.

U nové značky, která je vydávána pod záštitou Bethesdy, se samozřejmě nabízí otázka, jak s takovým úspěchem pracovat dál a jaké jsou plány se značkou do budoucna. Na to nám nejspíš (tak trochu nedobrovolně) odpověděl herec hlavního hrdiny Jason Kelley.

29. 10. probíhal na YouTube stream za účelem rozdávání autografů a odpovídání na otázky v rozhovoru. Otázka, která nás zajímá, zazněla v čase 11: 00, a to, jestli herci používali krycí jména pro své postavy. Na to Jason odpověděl, že ano, ale bohužel nemůže zmínit jaké, jelikož si je vývojáři stále volají do studia pro další práce na projektu.

V ten okamžik se Jason zarazil a s vystrašeným výrazem si uvědomil, že nejspíš prozradil informaci, která měla zůstat skrytá. Kolegyně Ozioma Akagha, která ve hře ztvárnila postavu Julianny Blake, se vložila do odpovědi a jen dodala, že nikdo neslyšel ani slovo.

Na diskuze, jestli se jedná o plnohodnotné pokračování, nebo o rozšíření, je ještě brzo. Dává nám to však naděje, že Arkane ještě se značkou má své plány a něco se vaří pod pokličkou. Koneckonců, není to poprvé, kdy herec nechtěně vypustil do světa informace o budoucím projektu dříve, než bylo v plánu. O podobný únik se postaral i herec Norman Reedus (Walking Dead), jenž takto nechtěně prozradil vývoj druhého dílu Death Stranding. Ten se nakonec oficiálně potvrdil na letošní akci The Game Awards. Celý záznam rozhovoru s herci si můžete pustit ve videu níže.

Rozhovor