Mnozí hráči na Death Stranding hledí jako na poměrně nudnou a pomalou hru určenou pro relativně úzkou skupinu. V novém rozhovoru s GameIndustry.biz se nicméně Jay Boor z Kojima Productions pochlubil, že se hry prodalo přes 5 milionů kopií. Do toho jsou započítány celosvětové prodeje jak z PlayStationu, tak PC.

Na první hru od Kojima Productions jde slovy Boora o „dost dobrý“ výkon. Navíc se očekává vzrůst tohoto čísla vzhledem k nedávno oznámené Director’s Cut verzi hry pro PlayStation 5, která navíc nabídne nový obsah. K dobrým prodejům hry mohla také pomoct pandemie koronaviru. Nejen, že více lidí sedělo doma, ale také se více lidí mohlo „vidět“ v Samovi, hlavní postavě hry.

Přečtěte si také: Death Stranding: Director's Cut vylepší a obohatí hru

Jay Boor totiž k celé informaci o prodejích přispěl ještě tím, jak lidé na celou hru koukali před karanténou a během ní. „Jedna z věcí, které mě nejvíce ovlivnily, bylo sledování reakcí na Death Stranding před začátkem pandemie a po jejím začátku," říká. „Hlavní postava hry, Sam Bridges, není vaším typickým hrdinou. Rozváží zásilky, nezajímá se o navazování kontaktů a trpí nemocí zvanou [haphephobia], což je strach z dotyku nebo z dotyku jiného člověka.

Všichni procházíme do jisté míry podobným dobrodružstvím kvůli klimatu, ve kterém právě žijeme. Kromě toho, že si uvědomujeme, jak zásadní je rozvážení zásilek pro naši společnost, se stále větší část světa musí vypořádat také s překonáváním strachu z dotyku s jinými lidmi a pocitu izolace,“ zmiňuje dál.

Slovy Boora se dokázalo více hráčů sžít s hlavní postavou hry a pochopit, čím prochází.