Capcom hledá způsoby, jak snížit náklady na vývoj her. Jednou z položek jsou animace, které jsou stále propracovanější. S nimi z posledních hitů, jako je remake Resident Evil 4 a Dragon's Dogma 2, pomáhalo externí studio Minimum. A právě u této firmy Capcom získal dvě třetiny. Tím se Minimum Studios stalo dceřinou společností.

„Silnou stránkou Minimum Studios je produkce animací pro vývoj videoher. Studio v minulosti pracovalo na významných titulech Capcomu,“ uvedl Capcom v prohlášení. Z Minimum Studios se rozhodl udělat dceřinou společnost, aby posílil své vývojové a technologické schopnosti.

Dlouhodobým cílem Capcomu je prodávat 100 milionů kusů her ročně. Proto se v budoucnu nebrání dalším technologickým investicím potřebným ke zlepšení vývoje svých her.

Dnes Capcom potvrdil vývoj Resident Evil 9 a přiblížil Dead Rising Deluxe Remaster.