Zhruba dvacetičlenný vývojový tým ze studia Experiment 101 nedávno ukázal, jak Biomutant funguje na počítačích a konzolích PlayStation 4 (včetně Pro) a Xbox One (včetně X). Dnes přicházejí na řadu informace o next-gen konzolích, na nichž si Biomutanta zahrajeme bohužel jen ve zpětné kompatibilitě.

Několik týdnů po vydání hry dorazí optimalizační aktualizace pro novou generaci konzolí. Do té doby se majitelé PS5 musejí spokojit se 60 snímky za sekundu v nativním rozlišení 1080p, které je následně škálováno na 4K. Ovšem na Xboxu Series X bude také 60 snímcích za sekundu, ale v nativním rozlišení 4K.

Přečtěte si také: Na co se můžeme těšit u Biomutanta? Vše podstatné ukazuje trailer

Podle tvůrců bylo nativní 4K na PS5 deaktivováno z důvodu stability a výkonu. Jak vidno, vývojáři mají problém s optimalizací na PlayStationu 5.

Nahoře najdete gameplay video z PS5 verze, dole z Xbox Series X verze hry.

I přes tuhle skutečnost má Biomutant co nabídnout. Těšit se můžete na rozmanitý otevřený svět hýřící barvami a životem, stejně tak na boje se všelijakými protivníky. Více zde.

Biomutant vychází 25. 5. letošního roku na PC, PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 5 a Xbox Series X/S.