Někdo tvrdí, že Game Pass zabijí hry. Jiní jsou s předplatným od Microsoftu spokojeni. Do druhé kategorie se zařadilo britské studio Rebellion, které si službu pochvaluje. Pomohla totiž rozšířit mezi hráče jejich čerstvou novinku, postapokalyptický akční titul Atomfall.

Šéf studia Jason Kingsley v rozhovoru pro GamesIndustry přiznal, že k popularitě hry významně přispělo její zařazení do předplatného Game Pass. Službu Microsoftu považuje za silný marketingový nástroj, který hráče motivuje k vyzkoušení něčeho nového, a to bez rizika.

Díky Game Passu si lidé Atomfall stáhli, zkusili ho a pak o něm začali mluvit na sociálních sítích. To spustilo řetězovou reakci – jejich známí si ho buď také zahráli přes Game Pass, nebo si ho rovnou koupili, vysvětlil Kingsley.

Výsledkem je více než dva miliony hráčů. Takový počet si Atomfall zahrál. Prodeje neznáme, tak nám musí stačit to, že jsou v Rebellionu spokojeni, považují svou novou hru za výrazný úspěch (tržby překonaly očekávání) a přemýšlejí nad pokračováním.

„Vždy jsme chtěli, aby dvě třetiny našich her byly pokračování a jedna třetina nové značky. A vypadá to, že Atomfall by si tu šanci zasloužil,“ uvedl Kingsley. Také řekl, že by chtěl pokračování Sniper Elite, další Zombie Army i další Strange Brigade.

Atomfall je dostupný na PC, PlayStationu 5 a Xboxu Series X/S.

„Atomfall je na první pohled velmi solidním titulem, který vás dokáže svou zhruba 10 až 15hodinovou herní dobu udržet. To zejména zajímavým zasazením a faktu, že vás hned od začátku nechává prozkoumat, jak uznáte za vhodné. Stačí ale jen druhý pohled, aby bylo poznat, že se pod dost zajímavou premisou schovává v mnoha ohledech celkem průměrná a plytká hratelnost, která ani zdaleka nevyužívá unikátní potenciál titulu, příběhu nebo snad i expertízy studia Rebellion,“ dočtete se v naší recenzi.