Postupně se dozvíme nové a nové detaily o Assassin's Creed Valhalla. Nejprve jsme tu měli první informace, včera dopoledne jsme vás seznámili s herci hlavního protagonisty (mužské a ženské verze). Nyní se podíváme více na příběh a další aspekty hry.

O příběhu se rozpovídal režisér Darby McDevitt. McDevitt prohlásil, že Assassin's Creed Valhalla bude mít velmi jedinečný příběh, který bude jedním z vynikajících aspektů tohoto dobrodružství. Současně bude hra pokračovat v příběhu Layly Hassan, jež je protagonistkou v moderní době a moc dobře ji známe z předchozích dílů série.

V Assassin's Creed Valhalla má být příběh vyprávěn způsobem, který jsme v žádné jiné hře dosud nezažili. Má jít o jedinečnou strukturu příběhu pro fanoušky tohoto světa. Bohužel už scénárista nedodal, co přesně bude na vyprávění příběhu jedinečné. Místo toho řekl, že experimentují s jiným způsoby prezentace informací hráčům a vedením celým světem, který nabídne Anglii a Norsko. Nutno podotknout, že svět má být obrovský.

Pokračování příběhu Layly potvrdil i kreativní ředitel Ashraf Ismail. Měla by to být právě ona, kdo bude žít historický příběh svého předka. Ismail ještě navnadil hráče na blíže nespecifikovaný překvapivý, nečekaný obsah. Fanoušci spekulují nad větším důrazem pro moderní dobu, včetně nových herních možností.

DVA A PŮL ROKU VE VÝVOJI

Assassin’s Creed Valhalla je ve vývoji přes dva a půl roku. Na hře pracuje studio Ubisoft Montréal, kterému pomáhají další týmy v rámci Ubisoftu. Vydavatel rovněž potvrdil, že jde zejména o zážitek pro jednoho hráče, ale existuje i mnoho online komponent, které mají vybízet ke sdílení progresu a kreativity.

Derby McDevitta se vyjádřil také k rozdílům mezi God of War a Assassin's Creed Valhalla. Hlavní rozdíl je v tom, že PS4 exkluzivita je čistě fantasy hra, zatímco Assassin's Creed se nadále drží historie, kterou si po svém upravuje. Přesto by se hráči měli cítit jako ve středověké Anglii, včetně římských ruin a pohanských odkazů. Co se týče bohů, tak se s nimi setkáme.

BEZ NÁMOŘNÍCH BITEV

Pokud máte rádi námořní bitvy, tak na ty Valhalla nebude klást důraz z jednoho prostého důvodu: Vikingové na svých lodích neměli děla a tímto způsobem na nepřátelské lodě neútočili. Místo toho budou lodě fungovat jako nejlepší způsob pro rychlé cestování po mapě a pro nájezdy na anglické pevnosti i lodě. Stejně tak se lodí můžete dostat domů, do své osady, kterou budete vylepšovat a zvelebovat.

BRUTALITA

Boj je popisován jako brutální, drtivý a těžkopádný. Vývojáři se soustředí na to, aby nepřátelé byli rozmanití a setkání s nimi zůstalo pro hráče překvapivým momentem. Naštěstí budeme mít k dispozici širokou škálu zbraní a jedinečné vybavení, které je možné přizpůsobit a vylepšit. V průběhu hry se hlavní hrdina naučí nové schopnosti.

Hlavním záporákem je král Alfréd z Wessexu (později známý jako Alfréd Veliký).

Assassin's Creed Valhalla dorazí na trh koncem letošního roku ve verzích pro PC, PlayStation 5, Xbox Series X, PS4, Xbox One a Google Stadia. PC verze se bude prodávat v rámci Uplay a Epic Games Store, plus bude součástí předplatného Uplay+.