Magazín
Valheim obdržel hardcore režim i lehkou obtížnost pro stavitele
Přežívání ve Valheimu může být ještě obtížnější, stejně tak snazší. Hráči vikingského survivalu si nově mohou pohrát s nastavením obtížnosti svých serverů skrz řadu možností.
Frostpunk 2 má naplánované prezentace i vydání
Nedávný trailer toho z Frostpunku 2 moc neukázal, ale jasné z něho je, že bude ještě ponuřejší než jednička. Pokud stejně jako já toužíte vidět herní záběry, tak už víme, kdy se dočkáme.
Mobilní divize PlayStationu přišla o svého šéfa
Plán Sony s rozvojem her pro mobily dostal zřejmě velkou ránu. Se společností se po dvou letech loučí Nicola Sebastiani. Do PlayStation Mobile nastoupil v roce 2021, aby vytvořil mobilní tým.
Více než 2000 her si můžete zdarma vyzkoušet na Steamu
Valve na Steamu spustilo letní edici Next Festu a nabízí všem hráčům na počítači možnost vyzkoušet si více než dva tisíce her, včetně několika zajímavých a lákavých kousků, které teprve vyjdou.
Activision Blizzard zůstane samostatný, ujišťuje Microsoft
Koupě Activisionu Blizzard stále budí značné emoce. Pokud k samotnému spojení pod vedením Microsoftu opravdu dojde, zůstane i nadále samostatně fungující firmou.
Akční RPG Enshrouded přinese přežívání v zamořeném světě
V nově oznámeném akčním RPG nás čekají klasické věci jako crafting, prozkoumávání a nechybí samozřejmě přežívání a stavění. To vše o samotě, nebo s až 15 dalšími hráči.
Sebevědomý Microsoft má spoustu her, které ještě neukázal
Představitelé herní divize Microsoftu byli v posledních dnech na roztrhání poté, co ukázali zajímavé hry na Xbox Games Showcase. My jsme pro vás vyzobali to nejlepší z nejrůznějších rozhovorů.
O velikosti mapy i herní době Assassin’s Creed Mirage
Ze všech stran od Ubisoftu slyšíme, že Assassin’s Creed Mirage se vrací ke kořenům série a chce zaujmout hráče, kteří netouží po obrovské mapě s miliony otazníků. Plus Bagdád v Trackmanii.
Detailní srovnání nové a staré verze Starfieldu
Video porovnává verzi Starfieldu z roku 2022 s tím, co jsme nedávno viděli na vyhrazeném directu. Nová verze běží na Xboxu Series X a dokládá, že došlo ke zlepšení, i když patrné je i zhoršení.
Cities: Skylines 2 zahrne oblíbenou mechaniku ze SimCity
Cities: Skylines je sice mnohem lepší a oblíbenější než poslední SimCity, ale přesto se našla jedna věc, kterou vývojáři z Maxisu udělali lépe. Řeč je o šikovné mechanice.
Hideo Kojima chce do vesmíru, aby vytvořil novou hru
Hideo Kojima chce letět do vesmíru, aby mohl vytvořit hru, kterou by bylo možné hrát ve vesmíru. Tímhle přáním překvapil v New Yorku na premiéře dokumentu Connecting Worlds.
V záchranářské simulaci Emergency budete spolupracovat s dalšími hráči
Záchranná real-time simulace Emergency se po letech vrací v nové podobě. Studio Sixteen Tons Entertainment se rozhodlo nám tentokrát přiblížit práci záchranářských složek v komplexní hře.