PlayStation 5 exkluzivitu Ghost of Yotei, duchovní nástupce Ghost of Tsushima, mají na svědomí scenáristé s bohatými zkušenostmi. Na příběhu pracují John Dombrow a Courtney Woods, kteří se naposledy podíleli na Dragon Age: The Veilguard.

John Dombrow pracoval v BioWare na Mass Effect 2, Mass Effect 3, rozšířeních k těmto hrám, Mass Effect: Andromeda a Anthem. Mimo BioWare měl prsty v Bioshock Infinite.

To Courtney Woods byla v BioWare od roku 2014 a podílela se na hrách jako Dragon Age: Inquisition, Star Wars: The Old Republic, Mass Effect: Andromeda či Anthem.

Dombrow a Woods spolu začali intenzivněji spolupracovat od Mass Effect: Andromeda a nyní své zkušenosti přenesou do Ghost of Yotei pod hlavičkou Sucker Punch. Hra by měla vyjít v roce 2025 na PS5. S tím, že v budoucnu je velice pravděpodobné vydání na PC, stejně jako u Ghost of Tsushima.

Než se začnete strachovat, tak vás uklidní letmý pohled na sociální sítě. Woods je spokojená mamka, která se do Sucker Punch přesunula už v roce 2022. To kdyby náhodou hned někoho napadalo, že kvůli tomu bude hra woke.

Namísto pokračování příběhu Jina Sakaie se studio Sucker Punch rozhodlo přesunout děj do nové části Japonska a představit nového hrdinu – Atsu, nového „ducha“. Spolu s novým prostředím se dočkáme i vylepšené hratelnosti a nových mechanik.