Magazín · Novinky · ve čtvrtek 2. 2. 2023 09:30
Ve studiu od vývojářů Halo Infinite se dějí velké věci, nezní ale vůbec dobře
V Halo Infinite je v současné době zimní sezóna a hráči si ji evidentně užívají. Pokud se ale podíváme, co se děje ve studiu 343 Industries, tak můžeme s jistotou říct, že to tak veselé není. Microsoft už dříve ohlásil, že bude muset zrušit přibližně 10 000 pracovních míst, a to se dotýká i tohoto studia.
Zákulisní informace přináší dobře známý Jason Schreier z Bloombergu. Informuje, že v 343 Industries se už téměř rok nikdo nepodílel na vývoji misí do Halo Infinite. Místo toho Microsoft de facto zmáčkl resetovací tlačítko a rozhodl se zbavit problematického interního Slipspace enginu a budoucnost Halo spojit s Unreal Enginem 5. Hodí se zmínit, že více studií v rámci Xboxu využívá tuhle moderní technologii od Epic Games.
Zdroj: MicrosoftNové Halo bude lepší díky technologii od Sony. Ve vývoji bylo Halo Infinite 2
Slipspace engine nadělal více škody než užitku. Překážky ve vývoji jsou tak velké, že údajně brzdí dva téměř dokončené multiplayerové režimy pro Halo Infinite: Extraction a Assault.
Obrat má začít projektem Halo s kódovým označením Tatanka. O něm už se delší dobu mluví, vzniká ve spolupráci 343 s Certain Affinity a původně to měl být battle royale ve světě Halo. Nyní se ale hra může vyvíjet jiným směrem.
Schreier tvrdí, že vývojáři v 343 poslední rok trávili prací na prototypech v Unreal Enginu a předkládali nápady na nové Halo hry. Nakonec to dopadlo tak, že mnoho vývojářů pracujících na těchto projektech bylo propuštěno. S firmou se mělo rozloučit nejméně 95 zaměstnanců, včetně lidí, kteří zastávali seniorské pozice.
Navzdory tomuto otřesu společnost Microsoft tvrdí, že budoucnost Halo je spjata s 343 Industries. I když se před časem objevily zprávy, že by z 343 Industries měl být pouze podpůrný tým a vývoj by měl řídit někdo jiný.