Je veřejným tajemstvím, že v americkém studiu Sony v Santa Monice vzniká nová herní značka. Cory Barlog s týmem veteránů na novém projektu začal pracovat v roce 2018 po dokončení restartu God of War. To byl hlavní důvod, proč Barlog na pokračování, God of War: Ragnarök, pouze dohlížel.

Dnes by se dalo říct, že to máme potvrzené. Ve studiu Sony Santa Monica po více než 20 letech vzniká nová herní značka. Na svém LinkedIn profilu to propálil Glauco Longhi, který je character supervisorem a stará se o celý vývoj postav.

Longhi pracoval na postavách také u God of War z roku 2018 a Ragnaröku z roku 2022. Potom odešel do Striking Distance Studios, kde se podílel na survival hororové akci The Callisto Protocol. Jeho další cesta vedla do Unknown Worlds Entertainment, kde jako art director byl u vývoje druhého dílu Subnautica. Před pěti měsíci, v dubnu/apríli, se vrátil do Santa Monicy.

„Společnost Santa Monica Studios mi nabídla příležitost vrátit se jako Character Supervisor, který se stará o celý vývoj postav v jejich nové značce, takže jsem tady, nadšený, že jsem zpátky, znovu pracuji s týmem a posouváme postavy ve videohrách,“ měl Longhi uvedeno na profilu. Když se informace začala šířit internetem, tak popis změnil. Nyní tam má, že je vedoucím vývoje postav na neohlášeném projektu.

Je otázkou, zda jde o projekt, na kterém před šesti lety začal pracovat Barlog. S ohledem na takovou dobu je dost možné, že v Santa Monice vznikají dvě nové značky. Jedna může vyjít klidně příští rok. Kromě toho není vyloučeno ani nové God of War, protože ve starších inzerátech se studio shánělo po lidech se zkušenostmi bojového systému z God of War 2018 a Ragnaröku.