Starfield úspěšně vyšel, a tak je pomalu čas zaměřit pozornost na další tituly, které Bethesda chystá. Jedním z nich je Indiana Jones.

Dobrodružství známého lovce pokladů chystá studio MachineGames. Autoři nových dílů série Wolfenstein (počínaje The New Order) oznámili získání známé licence už v lednu 2021. Na vývoji se podílí Lucasfilm Games a výkonným producentem je Todd Howard z vývojářského studia Bethesda Game Studios, jenž vedl vývoj Starfieldu.

Na odhalení nadějné hry si ale ještě počkáme. Když byl Howard na projekt dotázán v rozhovoru s Esquire, tak řekl, že je obrovským fanouškem Indiany Jonese. Podle něj je možné legendárního hrdinu do hry přenést jedinečným způsobem. Příběh samozřejmě bude o něm, ale více toho Howard neprozradil.

„Promluvíme si příští rok," dodal. Příští rok by tedy hra mohla být oznámena. Pokud se ptáte na vydání, tak to je nyní těžké odhadnout, ale jestli bude Indiana Jones příští rok teprve představen, tak vydání bude nejdříve koncem roku 2024. Nejpravděpodobnější je rok 2025.

V magazínu GQ si Howard nedávno pochvaloval práci, kterou odvádí MachineGames. „Celou tu věc se zabíjením nacistů mají zvládnutou a odvádějí opravdu skvělou práci,“ uvedl. V rozhovoru Howard přiznal, že projekt je v polovině vývoje. Pomáhá s ním mimo jiné tvůrce The Darkness a Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay. Jens Andersson se k MachineGames přidal minulý rok na pozici vedoucího designu. V létě letošního roku bylo potvrzeno, že Indiana Jones bude exkluzivitou pro Xbox a PC. Spekuluje se, že hra bude kombinovat kamery z první a třetí osoby. V akčních pasážích se nabízí pohled z vlastních očí, zatímco při zdolávání překážek, řešení hádanek a útěku se naopak hodí pohled z třetí osoby.

Jistý je originální a samostatný příběh na vrcholu kariéry slavného archeologa. Teaser trailer naznačoval zasazení do roku 1937, doby po událostech filmů Chrám zkázy (1935) a Dobyvatelé ztracené archy (1936) a před Poslední křížovou výpravou (1938) a Královstvím křišťálové lebky (1957).