Inspirace značkami Dead Space, Vetřelec a Horizont události u hry The Callisto Protocol nikoho nepřekvapí. Napadlo by vás ale, že práci vývojového týmu ovlivnil také Spongebob v kalhotách? Svěřil se s tím character director Glauco Longhi.

„Některá stvoření vznikla z uměleckého hlediska: 'Hej, pojďme prostě udělat něco, co vypadá hodně bláznivě'. A pak jsme to vložili do hry a našli způsob, jak to udělat,“ prozradil Longhi v rozhovoru pro britský The Sun.

„Dokonce i některé kreslené filmy, jako je Spongebob. Podívali jsme se na kreslené filmy z hlediska stylizace a pohybu, protože i když je naše hra velmi reálná a pohlcující, stylizovali jsme spoustu věcí, aby byly atraktivnější,“ vysvětluje.

„Při některých pohybech a v případě násilí, krve a odstraňování končetin je kladen důraz na stylizaci, jež tyto akce umocňuje.“

Longhi tvrdí, že kreslené filmy mohou velmi efektivně využívat siluety, aby umocnily rychlý pohyb. Inspirací se tak staly i filmy od Disney a Pixaru.

The Callisto Protocol vyjde 2. 12. tohoto roku, kdy hra vychází na PS5, Xbox Series X/S, PS4, Xbox One a PC.