Otravné a frustrující. To jsou dvě slova, která zaznívají z úst hráčů na adresu trestů ve Star Wars Outlaws. Šéf vývoje Julian Gerighty si kritiku uvědomuje a potvrzuje, že pracují na úpravě této mechaniky.

Problémem je trest, který čeká hlavní hrdinu Kay poté, co je přistižena na nepřátelském území ve stealth pasážích, které jsou povinné. V takovém případě je Kay vyhozena za bránu a hráč musí začít od začátku úkolu, bez ohledu na to, jak daleko v dané misi je. Kritika zaznívá zejména na úkoly na začátku příběhu.

Cílem vývojářů je udělat tenhle zážitek tak, aby byl mnohem zábavnější a srozumitelnější. Hráči si mají hru užívat a ne trpět. Je ale otázkou, jak s tím tvůrci naloží.

Dojít má také k opravě dalších blokátorů, které hráčům brání užít si hru. Mezi nimi je hlášení rozhlasových stanic ve městech. Ty mají v budoucnu lépe zapadat do děje a být v kontextu s tím, co se zrovna děje.

Star Wars Outlaws vyšlo na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S.