Za vznik Rage 2 bychom neměli děkovat pouze vývojářům z id Software, ale také lidem z Avalanche Studios, kteří na vývoji mají svůj podíl hlavně díky jejich Apex enginu, který dle slov id Software umožňuje stvořit Rage 2 takový, jakým měl být už první díl. Původní Rage chtěl nabídnout plně otevřený svět, nicméně kvůli technologickým hranicím se tak zcela nestalo. Rage 2 tuto chybu má za úkol vyžehlit. Pro Hardcore Gamer to v rozhovoru prozradil prezident id Software, Tim Willits. 

Kromě náprav Willits také sdělil, že konzole PS4 Pro a Xbox One využijí svůj potenciál pro lepší frame rate namísto vysokého rozlišení, tudíž nabídnou plynulých 60 FPS. Základní verze se budou držet při 30 FPS. Počítačoví hráči se ničeho bát nemusí, pro ně budou snímky neomezené. Mimoto se také uvažuje nad Nintendo Switch verzí, která prozatímně nebyla oznámena, ale vydavatel Bethesda Softworks po ní touží a id Software přemýšlí, jak ji zprovoznit.

Willits také víceméně potvrdil, že Rage 2 se dočká i dodatečného obsahu - placeného i toho zdarma. Na něj se ale tlačit nebude, poněvadž vývojáři nejdřív chtějí zjistit, po čem by hráči případně toužili. Spousta jiných studií podle Willitse dělá chybu v tom, že plánují dodatečný obsah ještě před tím, než zjistí, co by hráče potěšilo. "Plány jsou, ale nic není hotové," řekl Willits.