Remaster původního The Thing od Computer Artworks má ambici díky novým technologiím a hardwaru doručit zážitek, který v měli původní autoři v úmyslu, ale nebyl technologicky možný.

Vedoucí řízení rozvoje podnikání Larry Kuperman z Nightdive Studios v rozhovoru pro magazín GamesRadar+ uvedl, že se ke hře snaží přistupovat s respektem vůči originálu, a přesto, že je znovupoužito velké množství assetů z původní verze, zároveň chtějí doplnit vizi týmu Computer Artworks o nové věci a přiblížit se tak originální atmosféře, kterou tvůrci zamýšleli.

„COMPUTER ARTWORKS BYLI OPRAVDU, OPRAVDU VELMI SPOKOJENI, A TO OPRÁVNĚNĚ, S HROU, KTEROU VYTVOŘILI. ALE BYLI SI TAKÉ VĚDOMI OMEZENÍ, VĚCÍ, KTERÉ NEMOHLI UDĚLAT JEDNODUŠE PROTO, ŽE TO TECHNOLOGIE A HERNÍ ENGINE NEPODPOROVALY. ANIŽ BYCHOM ZACHÁZELI DO PŘÍLIŠNÝCH PODROBNOSTÍ A ABYCHOM NEPOSKYTOVALI SPOILERY, JSOU TU NĚKTERÉ VĚCI, KTERÝMI JSME BYLI SCHOPNI NAPLNIT PŮVODNÍ VIZI VÝVOJÁŘŮ. TO JE NĚCO, CO JE PRO NÁS OPRAVDU DŮLEŽITÉ.“

LARRY KUPERMAN

Dle jeho slov je také pro tým důležité, aby si hra zachovala svůj osobitý nádech, poněvadž se jedná o remaster, nikoliv remake. Proto si také vývojáři přizvali dva vývojáře, kteří na hře z roku 2002 pracovali a nyní pomáhají Nightidive Studios jako konzultanti.

The Thing je squad-based střílečka ze třetí osoby, která přímo navazuje na kultovní horor Věc Johna Carpentera z roku 1982 a vypráví, co se stalo po událostech z filmu. Jako zajímavost lze podotknout, že samotný John Carpenter děj hry považuje za kánonický. Hra se po původním úspěchu měla dočkat i pokračování, které bylo nakonec zrušeno. Remaster by se měl pochlubit nativním rozlišením 4K při 120 FPS na konzolích a PC a dalšími vizuálními vylepšeními, jako jsou vylepšené textury, animace a osvětlení.

The Thing: Remastered má vyjít ještě letos na PS5, PS4, Xbox Series X/S, Nintendo Switch a PC.