Krafton má pro letošní rok s PUBG: Battlegrounds velké plány. Bezplatnou battle royale akci čeká přechod na Unreal Engine 5, který společně s dalšími novinkami pozvedne hru na novou úroveň a nabídne hráčům nové herní zážitky v průběhu celého roku.

Hlavními novinkami je zničené prostředí map. To vnese do battle royale bitev novou dynamickou vrstvu strategie a taktiky. Hráči budou moci ničit části budov, stejně tak stavět obranné bariéry, čímž si otevřou nové útočné cesty nebo zabezpečí oblasti. První verze systému destrukce dorazí v dubnové/aprílové aktualizaci. Vývojáři plánují systém průběžně vylepšovat a rozšiřovat.

S tím souvisí úpravy v hratelnosti. Na každé dva měsíce je naplánována aktualizace Gunplay s cílem podpořit stabilní ekosystém a poskytnout hráčům větší rozmanitost možností. Arkádové Gunplay LABS bude sloužit jako platforma, na které budou hráči testovat a nabízet zpětnou vazbu k úpravám vyvážení před jejich širší implementací do hlavní hry.

Tvůrci chystají také předměty změřené na přežití a speciální režimy pro příležitostné hraní. Součástí těchto plánů jsou ještě nové herní systémy a obsah, které mají vystupňovat napětí a nabízet nové výzvy. Systém tým vs. tým umožní hráčům spolupracovat se spoluhráči a soutěžit ve skórování proti soupeřovu týmu, přičemž za dosažení týmových vítězných sérií budou k dispozici odměny.

Vylepšen bude matchmaking, aby byla zajištěna vyváženost v normálních zápasech a spravedlivější soupeření mezi hráči s podobnou úrovní dovedností. Potom je tady nový obsah, funkce, skiny a spolupráce s nejrůznějšími značkami. V neposlední řadě dojde na vylepšení systému proti podvodům.