Studio MachineGames dnes vydá první patch pro Indiana Jones and the Great Circle. Do akční adventury přidání řadu důležitých vylepšení, včetně Path Tracingu na počítačích. Tato technologie, která posouvá grafickou kvalitu hry na novou úroveň, vyžaduje grafickou kartu s minimálně 12 GB VRAM.

Path Tracing přináší výrazné zlepšení grafiky, zejména ve scénách s komplexními stíny a osvětlením. Na druhou stranu ale klade značné nároky na hardware. Testy ukázaly, že i s výkonnou kartou, jako je Nvidia GeForce RTX 4080, hra v exteriérech dosahuje maximálně 40 fps, a to při využití technologie DLSS nastavené na „vyvážený“ režim.

Kromě Path Tracingu opravuje patch i řadu problémů, které trápily hráče při vydání hry pro majitele dražší edice:

  • Zlepšení stability hry, včetně oprav padání.
  • Úprava systému ukládání, který byl v předchozí verzi nespolehlivý.
  • Odstranění grafických glitchů a chyb v uživatelském rozhraní.
  • Opravy herních mechanik včetně problémů s postavami a interakcemi.

Vývojáři rovněž slíbili budoucí podporu technologie AMD FSR, která nabídne další možnosti optimalizace výkonu pro široké spektrum hráčů.

Indiana Jones and the Great Circle dnes vychází na PC a Xbox Series X/S, včetně předplatného Game Pass.

„Indiana Jones and the Great Circle je akční adventurou se vším všudy. Příběh se drží předem navržených kolejí, ale je to příběh, který bychom chtěli od dalšího filmového snímku s Indiana Jonesem. Hratelnost chytře kombinuje všechno, co nabízí a umožní hráči, aby v kůži slavného archeologa rozdával pěsti, plížil se úžasně navrženými úrovněmi, zapřemýšlel na úchvatnými hádankami i prozkoumal nejen tři rozhlehlé lokace plné věrohodně zpracovaných pamětihodností a plných variabilních úkolů. Za tohle si studio Machine Games nezaslouží nic jiného než veliké díky. Povedlo se jim totiž přijít s jednou z nejlepších akčních adventur, kterou si můžeme zahrát,“ dočtete se v naší recenzi.