Magazín · Novinky · v úterý 5. 5. 2020 09:46
Příběhová část The Last of Us 2 je hotova a první detaily o multiplayeru
A je hotovo! Vedoucí vývoje a scénárista Neil Druckmann oznámil dokončení vývoje The Last of Us Part II. Očekávané pokračování akční adventury od Naughty Dog míří do lisoven a poté do obchodů, aby si hráči z celého světa mohli po odkladech 19. 6. letošního roku konečně zahrát - s českými titulky.
The Last of Us Part II získalo takzvaný status Gold. To znamená, že vývoj je dokončen, hra se začala lisovat na Blu-ray disky (budou dva) a připravovat i na digitální vydání. Vývojáři z amerického studia Naughty Dog mezitím pracují na typickém Day One patchi - za předpokladu, že tyto chyby nestihli opravit dříve.
Neil Druckmann ve videu (přehrát si ho můžete výše) pogratuloval celému svému týmu, že společně vytvořili jejich dosud nejambicióznější hru. My hráči máme vše pochopit až ve chvíli, kdy si sami The Last of Us Part II zahrajeme. Režisér neopomenul současnou situaci, která zapříčinila, že tenhle důležitý okamžik nemohli zaměstnanci Naughty Dog oslavit společně a udělat fotku na památku – pracují totiž ze svých domovů.
Druckmann dále zmínil nedávno uniklé důležité filmové scény, které vyzrazují závěr příběhu. „Bez ohledu na to, co jste viděli, slyšeli nebo četli, nic se nevyrovná tomu si hru zahrát od začátku do konce,“ vzkazuje všem.
Pro hraní The Last of Us Part II si na disku PS4 připravte alespoň 100 GB volného místa. Fyzická verze má být na dvou Blu-ray discích. Jeden je určen pro instalaci hry, druhý pro hraní.
Z dřívějška víme, že Naughty Dog kromě The Last of Us Part 2 pracují také na multiplayeru. Ten má dorazit až později ve formě samostatného titulu a oficiálně o něm nechce Sony mluvit. Hackeři se ale kromě uniklých videích měli dostat i k detailům o multiplayeru, které nalezli na stejném serveru.
Na internetu se dokonce objevilo krátké video z multiplayeru. To dokazuje, že hra více hráčů bude podobná stylu prvního The Last of Us. To znamená hry čtyři na čtyři. Nejzajímavější na videu je crafting, kdy hráči po mapě sbírají různé věci a z nich poté vyrábějí útočné nebo obranné předměty. Plus možnost darování zbraní a dalšího vybavení jinému hráči. Kromě toho došlo na potvrzení molotovových koktejlů a bomb s hřebíky. Zdá se také, že systém brnění byl přepracován a není spojen s obchodem, nýbrž s craftingem.
Jinak jde o klasický PvP režim. Možná se ale dočkáme i PvE, kde hráči budou bojovat proti umělé inteligence a případně i proti sobě.