Společnost Crimson Lion Entertainment přichází s hrou Rescue Operations Simulator. Stanete se velitelem specializované jednotky USAR a prožijete katastrofické události při záchraně lidí. K dispozici budete mít tým a věrného záchranářského psa. Připravit se máte na obtížná rozhodnutí, plánování záchranné operace, využívání těžké techniky a vedení týmu v neustále se měnícím prostředí.

„Rescue Operations Simulator je jedinečný titul, zaměřuje se na skutečné katastrofické události, které otřásly a změnily celý svět. Hra umožní co nejlépe reprodukovat tyto tragické události, a hlavně se zaměří na tvrdou práci záchranářů, kteří často riskují své životy, aby zachránili ostatní,“ řekl scénárista, herec a dramatik Cezary Harasimowicz. Sám je autorem scénářů k několika filmům a seriálům.

Ve filmově pojatém traileru, který potvrzuje, že za projektem stojí polská vydavatelská společnost PlayWay, vidíme, jak záchrana lidí bude probíhat. Vše se odehraje z pohledu první osoby. Video ukazuje situaci po nějaké explozi ve městě. Na základně nasednete do auta a vydáte se na místo neštěstí. Začnete prozkoumávat terén, vyprostíte lidi z rozbitého automobilu, budete se plížit troskami a proletíte se helikoptérou.

Jako velitel celé záchranné operace musíte před každou akcí určit výchozí místo, stejně jako zvolit vybavení a těžkou techniku, kterou později použijete. Členové vašeho týmu mají různé dovednosti, díky nimž se některé výzvy překonávají snadněji, ale někdy je nebudete moci vzít všechny s sebou.

Prostřednictvím financování ze strany vlád, soukromých dárců a nadnárodních organizací budete po každé úspěšné misi vylepšovat základnu, tým a vybavení. V každé misi budou nejméně tři různé oblasti, každá z nich s jedinečnými výzvami. Při vstupu do oblasti mise se má náhodně změnit nebezpečí, oběti a části prostředí, což má zajistit vysokou znovuhratelnost a více zábavy.

Jak bývá u her od PlayWay zvykem, Rescue Operations Simulator nemá stanovené datum vydání. Titul je ve vývoji pro PC. I když v poslední době se spekuluje, že PlayWay oznamuje hry ještě v době, kdy vývoj pořádně nezačal a chce si takto ověřit zájem o prezentovaný koncept.