Prezident studia From Software, Hidetaka Mijazaki, řekl, že by měl zájem o adaptaci nebo interpretaci Elden Ringu jiným médiem, například filmem.

Děj jednoho z nejlepších fantasy RPG se odehrává ve světě The Lands Between, na kterém tvůrci spolupracovali s autorem knižní fantasy série Píseň ledu a ohně (Hra o trůny) Georgem R. R. Martinem. Hráč se v Elden Ringu zhostí role Tarnished, jejichž předkové byli kdysi odsouzeni do vyhnanství. Když se ale roztříštil Elden Ring, dostali šanci se vrátit a získat všechny jeho střípky od potomků královny Mariky, kteří spolu nyní soupeří o moc a vliv v The Lands Between.

Dle Mijazakiho vyjádření pro deník The Guardian by se on sám nebo studio FromSoftware do adaptace nemělo pouštět, poněvadž si myslí, že na to nemají dostatečné znalosti a schopnosti. Byl by proto potřeba velmi silný partner, aby se takový projekt mohl uskutečnit.

„NEVIDÍM ŽÁDNÝ DŮVOD, PROČ BYCH MĚL ODMÍTAT DALŠÍ INTERPRETACI NEBO ADAPTACI ELDEN RING, NAPŘÍKLAD FILM. MUSELI BYCHOM SI VŠAK S PŘÍPADNÝM PARTNEREM VYBUDOVAT VELKOU DŮVĚRU A SHODU NA TOM, ČEHO SE SNAŽÍME DOSÁHNOUT. ALE ZÁJEM TU URČITĚ JE."

HIDETAKA MIJAZAKI

Společnost FromSoftware tento měsíc oznámila, že Elden Ringu se prodalo již přes 25 milionů kopií od jeho vydání v únoru 2022. Minulý pátek navíc do hry vyšla velká expanze Shadow of the Erdtree, která na Metacriticu předběhla rozšíření O víně a krvi do Zaklínače 3 a dosáhla tak titulu nejlépe hodnoceného dodatečného obsahu se známkou 95. DLC si také vede skvěle v nejen v recenzích, ale i prodejích. Za týden od vydání rozšíření se prodalo přes 5 milionů kopií.

Přečtěte si také: Shadow of the Erdtree sice není „Elden Ring 1.5“, ale pro každého fanouška jde stále o povinnost

Mijazaki se také více rozpovídal o svém vlastním zážitku z The Lands Between. Předem chci říct, že videohry mi absolutně nejdou, přiznal. Což je docela zajímavá informace vzhledem k tomu, jakými hrami se on a FromSoftware proslavili. Také prozradil, že když běžně vytvoří hru, tak ji obvykle jako hráč už do ruky nevezme. Elden Ring byl pro něj ovšem výjimkou, a tak se ho před vydáním Shadow of the Erdtree donutil projít.

Pokud ale Mijazaki říká, že mu videohry nejdou a za moc v nich nestojí, jak se mu podařilo projít Elden Ring? „Můj přístup nebo styl hraní spočíval v tom, že jsem využil všechno, co jsem měl k dispozici. Veškerou pomoc, každý kousek vybavení, které hra nabízí, a také všechny znalosti, které mám jako designér hry,“ řekl deníku The Guardian.

Jeho cílem prý bylo snížit vstupní bariéru do hry a udělat ji tak přístupnější pro více hráčů, proto do hry byla přidána třeba mechanika jako Spirit Ashes. Sám Mijazaki říká, že pro něj a vývojáře z týmu bylo tvoření každého herního systému se záměrem, aby podpořil hráče v překonávání výzev a aby se nebáli využívat všech dostupných prostředků. To platí nejen v Elden Ringu, ale i v novém rozšíření Shadow of the Erdtree. Přivolejte si tolik summonů a Spirit Ashes kolik budete potřebovat, abyste nové bosse a nepřátelé zadupali do země. A když vám někdo řekne, že takhle se Elden Ring „správně“ nehraje, vzpomeňte si, že takhle by to udělal Mijazaki.