Ani rok nestačil k tomu, aby Payday 3 bylo populárnější než druhý díl. Ten si nadále drží aktivní komunitu, která se na nejnovější hru dívá skrz prsty. Zlomit to má druhý rok podpory, pro který se ve Starbreeze rozhodli pro změny.

Šéf vývoje Payday 3 odchází ze své pozice. Podle svého profilu na LinkedIn byl Miodrag Kovačević degradován a nyní vykonává roli vedoucího herního designu. O jeho předešlou funkci se postarají Andreas Häll Penninger a Almir Listo, jenž budou tvůrčí silou stojící za nadcházejícími aktualizacemi.

Oba mají s Payday velké zkušenosti. Penninger působil jako hlavní producent Payday 3 a producent předchůdce, zatímco Listo je globálním ředitelem značky a vedoucím komunity série.

„Při vstupu do druhého ročníku Mio opustí svou dosavadní roli herního ředitele a zaměří své úsilí jako designér na jiné oblasti projektu,“ vysvětlilo studio v tiskové zprávě.

Payday 3 vyšlo v září minulého roku na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S. Hra je dostupná také v Game Passu, předplatné Microsoftu ale k 15. 9. 2024 opustí, tedy ještě před prvním výročím. Podle SteamDB měla hra na Steamu vrchol 77 938 souběžně hrajících hráčů. Za posledních 24 hodin to bylo pouhých 794 hráčů. To Payday 2 za poslední den mělo 11 868 hráčů a vrchol 247 709.