Magazín · Novinky · v neděli 30. 12. 2018 11:38
Přátelská soutěživost studií pomáhá s vývojem The Last of Us: Part 2
V posledním čísle Weekly Famitsu se objevil rozhovor s dvěma předními vývojáři od Naughty Dog, manažer reklamy John Sweeney a provozní manažer Arne Meyer, ohledně jejich připravovaného a očekávaného pokračování The Last of Us. Famitsu se ptalo na to, zda-li sami hrají hry jiných studií. Jak Sweeney, tak Meyer se na kladné odpovědi shodli a dodali, že to vývoji jejich hry pomáhá. Obecně mezi studii spadající pod Sony žije jakási přátelská soutěživost, nikoliv rivalita. Když jedno studio přijde s něčím velkým, druhé má tendence jej překonat. Zároveň to vybízí k vymýšlení nových možností.
Hry jako God of War, Marvel's Spider-Man či Horizon: Zero Dawn jen posilují vývoj The Last of Us: Part 2. V případě, že někdo dosáhne něčeho opravdu velkého, nemá být problém získat rady a potřebné informace. Čili když Naughty Dog přijde s nějakou bombou (a s tím můžeme počítat, protože nedávno se Neil Druckmann na Twitteru pochlubil dokončením té nejnáročnější scény, na které kdy dělal) a jiné studio poprosí o pomoc, bude mu vyhověno.