Magazín · Novinky · v sobotu 16. 5. 2020 13:13
Oprava Anthemu bude dlouhý proces. Malý tým v BioWare experimentuje
S vylepšenou verzí sci-fi střílečky Anthem nemůžeme v dohledné době počítat. Na hře pracuje jen malá část týmu, která se vrátila k rýsovacímu prknu, experimentuje a chystá se ověřit své nápady.
Na začátku roku 2019 vyšla ambiciózní hra Anthem na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Společnosti Electronic Arts a BioWare slibovaly loot shooter záležitost, která hráče vtáhne a nepustí podobě jako Destiny. Anthem ale nedopadl dobře. Představy vývojářů se dost lišily od zážitku, který hráči dostali. Anthem byl nedodělaný, plný chyb, nezajímavého obsahu a příběhu, jenž nestojí za řeč. Na začátku letošního roku tvůrci oznámili Anthem 2.0, mnohem lepší verzi původní hry.
Generální ředitel BioWare, Casey Hudson, v únoru slíbil podstatnou změnu s cílem dosáhnout uspokojivějšího zážitku z lootu, lepší progres a zajímavější end game. Hráči mají dostat Anthem, který je povede k jasnému cíli, bude je motivovat výzvami a nabídne smysluplné odměny v postupu hrou.
Pokud na tenhle Anthem čekáte, tak si ještě počkáte. Christian Dailey, šéf studia BioWare Austin, se po měsících ticha přihlásil a odhalil, že na Anthem 2.0 pracuje pouze 30 lidí. Ti se nacházejí v inkubační fázi vývoje a začínají ověřovat své hypotézy designu. Tým se vrátil a experimentuje/prototypuje. Díky menšímu počtu mají být vývojáři flexibilnější.
„Tohle bude delší proces,“ varuje Dailey s tím, že chtějí zachovat dobré prvky hry a věci, které hráči na současném Anthemu mají rádi. Lze tak předpokládat, že bude trvat měsíce, než tým o 30 lidech připraví něco, co bude použitelné.
Závěrem blogového příspěvku vedoucí studia BioWare Austin slíbil, že budou transparentní a informovat nás o pokroku. Pravděpodobně můžeme vyloučit prezentaci Anthemu 2.0 na letošním EA Play.