V nejnovějším vývojářském deníčku se studio Relic věnuje zbrusu novému systému destrukce v real-time strategii Company of Heroes 3. Ten umožní zbořit zvonice, rozbíjet budovy a dramaticky měnit válečnou krajinu v měřítku, jaké v RTS ještě nebylo.

„Mám pocit, že se najde spousta lidí, kteří při hraní zmáčknou taktickou pauzu, jen aby trochu otočili obrazovku a využili možnosti vidět všechnu destrukci a celou její nádheru v jednom záběru,“ myslí si Jason Brackman, hlavní technický umělec ve studiu Relic.

Do jakých detailů jde destrukce prostředí v Company of Heroes 3? Padající trosky a hroutící se budovy mohou nyní skutečně znamenat zkázu pro blízké jednotky. Zřícené budovy mohou také poskytnout nové taktické výhody, včetně krytí. Hráči mohou dokonce předem zničit mapu taktickým bombardováním, což dále mění strategii a možnosti na bojišti.

Více už v novém deníčku, který má české titulky. Hra vyjde v letošním roce na PC a bude obsahovat české titulky.