Na představení nové hry od Naughty Dog si můžeme počkat delší dobu. Přední studio PlayStationu dříve odhalovalo hry s předstihem. Teď si chce ale počkat až bude projekt blíže k vydání, aby nebyli vývojáři vystavováni zbytečnému tlaku, nedošlo k problémům s produkcí a byla zajištěna rovnováha mezi pracovním a soukromým životem zaměstnanců. To se v minulosti týmu moc nedařilo.

Neil Druckmann, jeden z prezidentů studia Naughty Dog a tvůrce série The Last of Us, připustil, že dříve oznamovali očekávané tituly příliš brzy. The Last of Us Part 2 bylo oznámeno více než tři roky před vydáním. O Uncharted 4: A Thief's End jsme se oficiálně dozvěděli v roce 2013 a akční dobrodružství vyšlo také o tři roky později.

„Tím, že jsme toto oznámení trochu odložili, jsme si mohli více pohrát s časovým plánem a jsme si nyní více vědomi toho, jak přistupujeme k vývoji. Takže je tu náš multiplayerový projekt [The Last of Us] a je tu další projekt, o kterém nebudu nic říkat, který je mimo něj a na který se také velmi těšíme,“ dodal Druckmann pro ComicBook.

Oficiálně je tak ve vývoji pouze samostatný multiplayerový projekt zasazený do postapokalyptického světa The Last of Us. Mezitím na internet unikly informace, že by Naughty Dog měli pracovat na The Last of Us Part 3 a pomáhat nově vzniklému internímu studiu PlayStationu s vývojem nového Uncharted. To by mělo být restartem série. Jiné, mnohem starší spekulace, zmiňovaly vývoj úplně nové značky.

Před tímto rozhovorem Druckmann doporučil fanouškům, aby se měli na pozoru před insiderskými informacemi. Vždy je máme brát s rezervou. Většina má být falešná.