The Last of Us Part II se může řadit mezi jedny z největší her, co se do počtu lidí týče. Kromě vývojářů z Naughty Dog na akčním thrilleru pracovalo dalších 14 externích týmů a dohromady více než 2000 lidí - minimálně jeden Čech. Kolik to bylo u God of War a původního The Last of Us?

Přečtěte si také: The Last of Us Part II druhou největší hrou od Sony v USA

Podle stránky MobyGames se na The Last of Us Part 2 podílelo celkem 2322 lidí, z toho 2196 přímo na vývoji. Zbývajících 163 lidí dostalo v titulcích poděkování. Většina lidí je zaměstnána ve čtrnácti externích studiích, která pomáhala Naughty Dog s koncepty, zvukovými nahrávkami a dalším materiálem. Mezi nimi je i Radomír Markovič, concept artista firmy One Pixel Brush. Markovič připravoval několik konceptů, včetně mrtvých clickerů, kancelářských interiérů, zničeného exteriéru restaurace v Santa Barbaře, muzea nebo koster.

Podle dostupných informací se na projektech God of War, remaku Resident Evil 2 a Super Smash Bros. Ultimate podílelo 1759, 1094 a 1287 lidí, zatímco u prvního The Last of Us to bylo 1338 vývojářů a u Red Dead Redemption 2 údajně přes sedm tisíc lidí.

KONCEPTY THE LAST OF US PART II OD RADOMÍRA MARKOVIČE