I když hlavní zprávou z poslední finanční prezentace Take-Two bylo další odložení GTA 6, šéf společnosti Strauss Zelnick si našel chvíli i na pochvalu jiného projektu – Mafia: Domovina.

Prequel, který hráče přivedl na Sicílie na počátku 20. století a nabídl lineární příběh, slaví úspěch. Zelnick si pochvaluje nižší cenu, která byla riskantní, ale vyplatilo se prodávat hru za 50 místo 70/80 eur.

Pro nás hráče a vývojáře z Hangaru 13 (tým se nachází také v Praze a Brně) je důležité, že Mafia: Domovina překonala interní očekávání. A také dokázala, že existuje trh pro dobře zpracované narativní hry.

„Naše domněnka se potvrdila – když hráčům nabídnete silný příběh, kvalitní zpracování a férovou cenu, výsledek se dostaví,“ uvedl Zelnick v rozhovoru pro The Game Business.

Pokud jste příznivci právě těchto titulů, tak Zelnick naznačil, že v Hangaru 13 už pracují na dalších filmově laděných projektech, které budou menšího rozsahu, ale budou klást důraz na atmosféru a příběh. A to jak v rámci série Mafia, tak i v budoucích kreativních projektech. Jinými slovy se od Take-Two a 2K Games můžeme v budoucnu těšit na další podobné tituly.