Společnosti Microsoft a Sony si vybraly známý koncertní sál v Las Vegas jako součást své marketingové kampaně.

Minulý čtvrtek se na obrovském displeji objevilo logo Xboxu, které promítlo Forzu Motorsport, Starfield, Hellblade 2, Cyberpunk 2077 a všechny tři modely současné generace americké konzole. 3D animace je součástí větší reklamní kampaně Microsoftu, kterou doprovází propracovaný hraný filmeček.

O den později Xbox vystřídalo logo PlayStationu s oběma Spider-Many a hnusným Venomem, což bylo zase lákadlo na vydání Spider-Mana 2 pro PlayStation 5.

Kulatá stavba byla otevřena letos a je určena pro 18 tisíc diváků. Pokryta je téměř 54 tisíci LED panely, které jsou často využívány pro marketingové účely. Pronajmout si tento prostor na jeden den údajně stojí až 450 tisíc dolarů. To je v přepočtu 10 501 650 Kč.

Obě firmy si Las Vegas Sphere vybraly nejspíš kvůli tomu, že ve městě o víkendu probíhal TwitchCon.