Dříve potvrzená akční adventura pro jednoho hráče s Iron Manem v hlavní roli je vytvářena v Unreal Enginu 5. Dozvídáme se to z inzerátu. Studio Motive, které vytvořilo remake Dead Space, hledá vysoce kvalifikovaného a zkušeného vývojáře na pozici Audio Software Developer, který se přidá k týmu pracujícího na AAA hře Iron Man.

Informace o využití moderního enginu od Epic Games se internetem šířily už dříve. Dnes je máme de facto potvrzené. Iron Man se tak stane první hrou studia Motive, která není vyvíjena v interním enginu Frostbite od EA. Nástroje vytvořilo studio DICE a Motive s nimi pracovali v případě singleplayerové kampaně pro Star Wars Battlefront 2, Star Wars Squadrons a zmíněného Dead Space.

Práce na Marvel's Iron Man měly začít v letech 2021 až 2022. Vypadá to, že do plného vývoje se projekt dostal na začátku letošního roku. Titul se očekává nejdříve v roce 2025. Unreal Engine 5 by měl práci urychlit. Využívat ho má více než polovina aktivních AAA studií, chlubil se nedávno Epic.

Iron Man od Motive byl potvrzen loni v září. Půjde o akční adventuru z pohledu třetí osoby pro jednoho hráče s vlastním příběhem, jenž čerpá z bohaté historie Iron Mana. Zachytit má složitost, charisma a tvůrčí genialitu Tonyho Starka a má umožnit hráčům poznat, jaké to je být Iron Manem.

Iron Man je prvním ze tří her s licencí Marvelu, které EA chystá. Spekuluje se, že dalším projektem je Black Panther. O ten se má postarat nové studio pod vedením Kevina Stephense, bývalého šéfa Monolith Productions, kde dohlížel na vývoj Middle-earth: Shadow of Mordor a Middle-earth: Shadow of War. Dle novináře Jeffa Grubba si ale nejprve máme zahrát za Iron Mana a až potom za Black Panthera.

Iron Man se ve videoherním světě dosud moc neohřál, v roce 2008 vyšla příšerná hra dle původního filmu MCU a v létě 2020 přišla Sony s Iron Man VR od studia Camouflaj. To sice nebyla špatná zábava (naše recenze), ovšem byla určena výhradně pro PlayStation VR.