Magazín · Novinky · ve čtvrtek 17. 9. 2020 15:23
Gameplay trailer Deathloop ukazuje, jak lze zabít dvě mouchy jednou ranou
Je tomu téměř měsíc, co jsme se dozvěděli, že se zajímavě vypadající střílečka Deathloop odkládá. Z konce letošního roku se vydání posunulo na druhé čtvrtletí příštího roku. To nicméně nezastavilo Bethesdu ani vývojáře z Arkane, aby nám ze hry ukázali zase něco nového.
Na včerejším PlayStation eventu se mj. objevil právě i nový gameplay trailer pro tenhle projekt od vývojářů Dishonored. Tentokrát je pointa jasná - uvidíme způsob, jak se lze zbavit dvou cílů v jeden moment. Respektive jak zabít dvě mouchy jednou ranou.
Přečtěte si také: Dozvěděli jsme se další informace o střílečce Deathloop
Zároveň se nám tak naskytuje skvělý pohled na to, jaké různé osobnosti cíle mohou mít a že mají své role. Egor Serling je excentrický vědec, který během dne, v průběh něhož se hra odehrává a je zaseknutá v časové smyčce, přijde na průlom ve svém výzkumu. Což způsobí, že se nedostaví na párty druhého cíle, Aleksise Dorseyho. Pokud se nám tak podaří Egorův průlom zničit dřív, než ho objeví, dostaví se na onu párty a oba cíle budou blízko sebe. Což vypadá na jeden ze spousty způsobů, jak jednotlivými cíli, kterých je dohromady osm, manipulovat.
Z oficiálního článku na blogu se pak dozvídáme několik dalších detailů o samotném ostrově Blackreef. Zejména pak jeho rozdělení na čtyři odlišné části, které budeme moci prozkoumávat, jak uznáme za vhodné. Stejně tak velkou roli bude hrát denní doba; ráno mohou být ulice plné lidí připravující se na již míněnou párty, zatímco v noci budou ulice zasněžené, některé cesty nepřístupné a jiné naopak otevřené.
Článek také láká na možnost ovlivňování jednotlivých částí města podle našich rozhodnutí, včetně nutnosti být v našem přístupu ke hře chytří.
„Vizionáři (naše cíle, pozn. redakce) Blackreefu jsou zaseknutí ve vzoru, v každé smyčce, vždycky. Hráč, který se hrne do akce, může spadnout do té samé pasti; opakujíc to samé pořád dokola,“ zmiňuje designér Daniel Todd.
„Klíčem k prolomení časové smyčky je zničení těchto vzorů. Hráč musí zkoušet nové věci, prozkoumávat nové stopy, zjišťovat a získávat znalosti. S těmito znalosti může zničit ty vzory, ve kterých se Vizionáři nacházejí, a když to udělá na správných místech, tak prolomí tu smyčku.“
Deathloop vyjde v druhém čtvrtletí příštího roku na PC a PS5, na Xbox Series S/X až někdy později.