Z dobrovolnické skupiny fanoušků, kteří vytvořili modifikaci Fallout London, se v budoucnu stane nezávislé studio. Dean Carter z Team Folon se rovněž zavázal k dodatečné podpoře tohoto ambiciózního modu. V přípravě je několik menších patchů kvůli stabilitě a opravě chyb, stejně tak větší aktualizace, která má zahnout nový obsah, jenž se nedostal do původní verze. Mezi ním je nový konec (Wild Card).

Když vše dobře půjde, většina by se měla stihnout do konce roku; zatím vyšel první patch očíslovaný 1.1, řeší problémy ve 27 úkolech a přidává 12 nových předmětů do dílny. Až budou autoři se stavem Falloutu London spokojeni, mají v plánu založit nezávislé studio a pracovat na vlastních nápadech, vytvářet vlastní hry a pracovat s komunitou, aniž by museli mluvit s někým nad nimi, jako je například Bethesda v případě Falloutu.

Carter v rozhovoru BBC děkuje komunitě za úžasnou podporu a přijetí Falloutu London. Ambiciózní modifikace se stala nejrychleji stahovanou hrou z GOG.com. Za prvních 24 hodin zaznamenala více než půl milionu stažení. I když je zdarma, tak hráči podporovali a nadále podporují tým dobrovolníků, který na modu několik let pracoval, i finančně. A právě tyto peníze má Team Folon použít k založení nezávislé firmy.

V rozhovoru pro VG247 ještě Carter prozradil, že původně měla modifikace obsahovat jízdu na koních, ale starý engine si s tím nedokázal poradit. Při testování se nepodařilo koně uzemnit a výsledkem bylo, že skákal doslova každou chvíli, a to i přes celé budovy. Nepomohl tomu ani postapokalyptický svět pokrytý vraky aut, odpadky a horou písku. To je ten největší rozdíl oproti Skyrimu, kde se sice koně chovaly podivně, ale svět až na hory byl velmi plochý.