Další záběry z hraní God of War: Ragnarök od amerického magazínu Game Informer přinášejí nejen pohled na hru, ale také informace o přístupnosti. Titul zahrne více než 60 možností přizpůsobení, které byly připraveny s ohledem na handicapované hráče.

Týmy pod PlayStation Studios na přístupnost dbají a po vzoru The Last of Us Part 1 si druhé severské dobrodružství Krata a jeho syna Atrea užijí i postižení hráči. Vývojáři se zaměřili na čtyři oblasti: zrak, sluch, motorika a kognitivní dovedností (např. efektivní plánování a učení se z vlastních chyb).

Pro všechny hráče je potom potěšující rozšíření možnosti nastavení velikosti textu a ikon na obrazovce.

- Režim vysokého kontrastu umožní hráčům upravit barvy různých typů objektů a snížit tak „vizuální nepořádek“ na obrazovce.

- Zvukové signály v kombinaci s titulky naznačí, které tlačítko je třeba stisknout, aby se scéna na obrazovce rozvinula.

- Některé Kratovy schopnosti, například jeho běsnění a rychlý obrat, lze přiřadit dotykové podložce ovladače, což usnadňuje jejich provádění.

- Bude možné zapnout automatické zvedání předmětů, což osobám s pohybovým postižením výrazně usnadní regeneraci zdraví během boje.

- Díky podpoře navigace pomocí kamery budou hráči snáze nacházet své další cíle.

God of War: Ragnarök vyjde 9. 11. letošního roku na PlayStation 5 a PlayStation 4. Ve hře budou české titulky.