Po řadě úniků z uzavřeného testování se konečně můžeme oficiálně seznámit. Battlefield 6 slibuje návrat ke kořenům. K tomu, díky čemu hráči milovali legendární Bad Company 2, Battlefiled 3 a další dnes už legendární díly.

První trailer přinesl různorodé záběry na příběhovou část hry. Ukázal válku z různých úhlů, včetně pěchoty, tanků, lodí a letectva. Z mého pohledu klade video dost velký důraz na destrukci. Jak víme z dřívějška, právě destrukce má být velkou prioritou současného dílu.

„Připravte se na jedinečný zážitek z totální války. Bojujte v intenzivních pěchotních soubojích. Brázděte oblohu v leteckých bitvách. Ničte své okolí a získejte strategickou výhodu. Ve válce tanků, stíhaček a obrovských bojových arzenálů je tou nejnebezpečnější zbraní váš tým. Tohle je Battlefield 6,“ láká oficiální popisek.

Více se dozvíme 31. července, kdy bude představen multiplayer. V současné době neznáme ani datum vydání. Spekuluje se o10. říjnu letošního roku ve verzích pro PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S.

Podle zákulisních informací má Battlefield 6 dosud největší marketingovou podporu v historii značky, a to včetně milionových investic do influencerů a dalších tvůrců obsahu. Dle serveru Insider Gaming oslovuje EA nejen jednotlivé známé tváře z YouTube a Twitche, ale spolupracuje i s agenturami, které se specializují na globální kampaně. Vybraní influenceři dostávají zaplacené cesty do Los Angeles, kde se 31. července odehraje slavnostní odhalení hry ve stylu „CoD Next“. Kromě luxusního zázemí se mají tvůrci těšit i na velkorysé honoráře – podmínkou ovšem bude sdílení obsahu z chystané bety, která se rozběhne už v srpnu.

EA tímto stylem cílí na co nejširší publikum a chce vrátit důvěru fanoušků, kterou série ztratila po nepříliš povedeném díle z roku 2021. Vývoj nového Battlefieldu mají na starost hned čtyři studia – DICE, Ripple Effect, Criterion a Motive, přičemž náklady na vývoj údajně překročily 400 milionů dolarů a stále rostou, především kvůli masivní marketingové strategii.