Dobré ráno. Pohodlně se usaďte a vychutnejte si při snídani, cestě do práce nebo kdykoli jindy naši pravidelnou rubriku Stručně. Každé všední ráno (ve výjimečných případech později) vám přinášíme to nejzajímavější z herního světa.

- Batman: Gotham Knights (údajně na začátku roku 2021 pro PC a nové i současné konzole) bude podle neoficiálních informací velká hra, v níž budeme libovolně přepínat mezi čtyřmi postavami jako v GTA V. Kromě Batmana dostaneme prý možnost hrát za Nightwinga, Robina a Batwoman. Náznaky vývojářů naznačují přítomnost Batgirl a spekulace připomínají, že hlavními antagonisty budou členové skupiny Court of Owls (Soví tribunál).

- Spekuluje se také o Suicide Squad: Kill the Justice League - prý na přelomu 2021 a 2022 pro PC a next-gen konzole. Nový projekt tvůrců série Batman Arkham ze studia Rocksteady má být kooperativní akce s RPG prvky, v níž musíte eliminovat sedm členů Ligy spravedlnosti. Hratelní hrdinové mají být Harley Quinn, Deadshot, Captain Boomerang, Cheetah, Bane, Poison Ivy, Scarecrow a Gorilla Grodd – Deathstroke a Red Hood mají dorazit později, přičemž Red Hood má být exkluzivně pro PS5. Každý zástupce Ligy spravedlnosti bude bossem a čelit budeme postavám jako Superman, Wonder Woman, Flash, Green Lantern, Aquaman, Red Robin a Cyborg.

- 28. 8. vyjde bezplatná aktualizace pro Predator: Hunting Grounds (PC a PS4). Asymetrická multiplayerová akce od IllFonic obdrží podporu cross-play, abyste mohli hrát se svými přáteli na druhé platformě. Součástí patche bude i oprava chyb. Těšit se můžete i na nové věci, včetně tří masek pro Predátora a nová maska pro Fireteam. V září/septemberu dojde na DLC i bezplatné přidání nové mapy a módu.

- Project Cars 3 nebude podporovat ray-tracing z důvodu zaměření na současnou generaci konzolí a PC. Vývojáři místo toho dbali na to, aby hra běžela při 60 snímcích za sekundu na všech platformách, protože rychlost snímků je u závodní hry nejdůležitější. Místo toho si Project Cars 3 na PC budete moci zahrát až v rozlišení 12K a ve virtuální realitě.

Přečtěte si také: Horizon Zero Dawn Remastered výrazně prokoukl. Grafická a technologická vylepšení pod drobnohledem

- Hráči si stěžují na Microsoft Flight Simulator, někteří mluví o negativním review bombingu. Hodnocení hry na Steamu je nyní smíšené. Hráči si stěžují na obrovské propady frekvence snímků za sekundu, špatnou optimalizaci i na samotného herního klienta. Ten má padat i při stahování hry.

- Sega má v úmyslu agresivně vydávat své tituly na Steamu a na další nové platformy. Společnost zjistila, že se počítačové verze dobře prodávají a chce tímto směrem pokračovat.

- GeForce Now míří na Chromebooky. Streamovací služba Nvidie byla obohacena o podporu Chromebooků a v následujících týdnech se dostane i na podporu funkce NVIDIA Ansel pro pořizování fotografií přímo ze hry.

- Guerrilla Games vydali aktualizaci 1.02 pro PC verzi Horizon Zero Dawn. Cílem vývojářů je eliminovat technické problémy hry, včetně problémů se spuštěním hry a po nainstalování nových ovladačů grafické karty. Patch také zlepšuje výkon, respektive optimalizaci.

- Na konzole PlayStation 4 a Xbox One vyšlo singleplayerové RPG Pathfinder: Kingmaker, které jste si mohli zahrát na PC od roku 2018. Na konzolích je dostupná definitivní edice s dodatečnými balíčky, dohromady získáte více než 100 hodin obsahu.

- Proč bylo Halo Infinite odloženo z konce letošního roku na rok 2021? Objevují se domněnky, že za to mohou dvě věci. První se týká souběžného vývoje nového enginu. Druhá outsourcingu, kdy na hře nepracuje pouze 343 Industries, ale další third-party studia - jedno z nich mělo dokonce vytvořit celý svět, tedy významnou část hry. Tato neobvyklá forma spolupráce měla za následek odchod dvou kreativních ředitelů, z vývoje Halo Infinite odešli Tim Longo a Mary Olse.

- Na The Stanley Parable: Ultra Deluxe, remaster a expanzi, si musejí fanoušci počkat do příštího roku. Tým potřebuje více času, aby herní zážitek splňoval jejich vizi.

- Ryan Brucks, vedoucí technický umělec v Epic Games, na svém oficiálním twitterovém účtu ukázal tvorbu mraků v reálném čase pro PlayStation 5 v prostředí představující možnosti Unreal Enginu 5. Přidávání efektů a vše další funguje bez zpoždění a nevidíme ani žádnou obrazovku s načítáním.