Akční adventura Avatar: Frontiers of Pandora z pohledu první osoby od tvůrců série The Division nebude adaptací filmu režiséra Jamese Camerona. Studia Massive Entertainment a Lightstorm Entertainment s Disney na úspěšném sci-fi snímku staví, ale současně se hra odehrává na jiné hranici, v jiné oblasti měsíce Pandora. Díky tomu mohou vývojáři nabídnout zcela nové postavy i příběhy, které se budou točit kolem konfliktu mezi lidmi a domorodými Na'vi.

Luigi Priore, viceprezident Disney a Pixar Games, vysvětlil, že hráči chtějí nové příběhy a zažít nové věci. To je důvod, proč Avatar: Frontiers of Pandora není adaptací filmu. Místo toho prozkoumá úžasný sci-fi svět.

Přečtěte si také: Avatar: Frontiers of Pandora nás vede na detailní Pandoru se zajímavými technologiemi

Massive Entertainment na napsání nového příběhu a vytvoření nových postav, včetně členů Na'vi, spolupracovalo s Disney. Vše by mělo být v souladu s příběh ságy. „Nechci prozrazovat víc, protože jsme ještě neoznámili všechno. Jedi: Fallen Order byl nový příběh o novém Jediovi v kánonu Hvězdných válek. Totéž platí i pro tuto hru,“ dodal Priore v rozhovoru pro VentureBeat.

Autoři slibují velký důraz na možnosti nové generace konzolí od Microsoftu a Sony. Mimo jiné hodlají využít rychlé načítání díky SSD disku i detailnější prostředí, interakci s divokou přírodou a NPC a ray tracing pro lepší efekty.

Avatar: Frontiers of Pandora vyjde v roce 2022 na PC, PlayStation 5, Xbox Series X/S a Google Stadia.