Za ani ne dva týdny se nám dostane titulu A Plague Tale: Innocence, který nás zavede ke dvěma sourozencům, kteří prochází těžkými časy tzv. doby temna. Asobo Studio má za cíl udělat jakýsi moderní folklór, jež vás zasáhne u srdce. Jak ale produkce silně příběhové hry probíhá?

V rozhovoru pro Well Played s ředitelem vývoje Kevinem Choteauem bylo řečeno, že pro vývojáře bylo rozhodnutí přijít s tímto titulem velice těžké, třeba už jen proto že vymyslet hluboký příběh není nic lehkého. Studio údajně několikrát selhalo, když se pokoušelo co nejpřesněji navodit správnou atmosféru, či muselo provést několik skoků důvěry. 

Příběh se odehrává na pozadí stoleté války nebo doby moru, což vývojáři chtějí využít proto, aby ukázali, jak drsnými podmínkami si děti musely projít. Inspirace se bere například z hry Brothers: A Tale of Two Sons či titulů od Naughty Dog s tím, že se nejedná jen o control cizí/control vlastní, ale samozřejmě s pokusem definovat žánr příběhových her trochu jinak. Samotná délka hry by se měla pohybovat mezi 12-15 hodinami s tím, že půjde hrát pouze za starší Amicii. 

Choteau také zavtipkoval, že existuje určitá myšlenka zavedení battle royale módu s názvem Rattle Royale, v němž byste bojovali i to, aby hordy krys zabily vaše protivníky, nikoliv vás. Avšak pro přežití byste potřebovali světlo, kvůli kterému by vás protivníci lehce viděli... No proč ne :)