Před rokem a dvěma měsíci jsem měl tu čest recenzovat hru na motivy úžasného anime Boku no Hero Academia. Hra samotná nebyla tak kvalitní, ale obsahovala zajímavé soubojové mechaniky, které byly více založeny na taktice oproti ostatním hrám tohoto žánru. Bohužel jsem se nedostal ke zhlédnutí konce třetí série a celé čtvrté série anime. Jenže díky pokračování ani nemusím, protože se odehrává právě v tomto období, čímž se docílilo přidání nových postav. Dělá to ovšem titul hned lepší, než předchozí? To už je trochu složitější.

Začneme tam, kde začíná hra samotná… načítáním. Z nějakého důvodu je načítání v němčině, což vás okamžitě zarazí. Zajdete proto do menu se podívat, jestli tam není něco špatně… ne. Tak se rovnou podíváte, jaké nastavení zde máte… pouze hlasitost, žádné titulky nebo jazyk. Osobně stejně volím japonský dabing, ale rád bych měl i anglické titulky, které bohužel ve většině částech hry chybí. Následně zapnete první hru a zjistíte, že se grafika znatelně zlepšila, ale v některých momentech je na obrazovce tolik efektů, které způsobují propady snímků. Tak se opět podíváte do nastavení, jestli náhodou hra nemá snížení rozlišení na Full HD, čímž se docílí stability snímků. Jenže nic jako výkonností režim zde bohužel nenajdete. Takže celou dobu krom ostatních nepřátel budete čelit i silným propadům snímků. Několikrát se dokonce audio samotné opozdí o pár desítek sekund. Takže zápas skončil, ale já pořád slyšel zvuky souboje. Vím, není ideální začínat takhle negativně, jenže to je to první, čeho si u této hry všimnete.

Pojďme ale ke zbytku hry. Jedná se o 3D bojovku, ve které se chopíte jedné ze 40 hratelných postav. Hlavním hrdinou je Deku, který po delší době odhalí, že také má Quirky, které zde slouží jako zdroj superschopností. Postupně sílí a snaží se chránit svět. Druhý díl této herní série se odehrává během části třetí a části čtvrté série. Jde o ideální výseč, která skrývá výborný příběh a dostatečné množství konfliktů. Děj je vyprávěn po stylu mangy, ale na rozdíl od předchozího dílu pochází všechny snímky přímo z anime. Stejně bych raději uvítal sestříhané části anime, které by vás více vtáhli do děje.

Pojďme se ale podívat na to, co všechny zajímá nejvíc – souboj. V recenzi na minulý díl jsem si stěžoval, že některé postavy měli méně různorodé útoky a styly boje. Nyní se nejen vylepšily postavy z minulého dílu, ale i nové jsou výborně propracované a přináší do hry nové způsoby boje, který je tak ještě více taktický. U některých postav ovšem blbne counter attack. Jedná se o útok, kdy vaše postava začne zářit žlutě a prorazí přes nepřátelský útok. Někdy se ale stane, že i tak dostanete zásah, a ne vždy její načasování funguje tak jak by mělo. Jinak souboj je opravdu výborný a každá postava představuje jiný styl boje. Nejlepšími momenty jsou Plus Ultra útoky, kdy vaše postava předvede své schopnosti v nejlepším kabátku. Některé postavy navíc můžou Plus Ultra kombinovat, podobně jako tomu je ve Storm sérii.

Třešničkou na dortu jest lepší vizuální vylepšování postav. Zatímco v minulém dílu bylo velmi omezené, nyní si můžete jakoukoliv postavu bohatě upravit, ať už jde o kostým, doplňky či hlas samotný.