Magazín
Destiny 2: The Final Shape zasáhl tříměsíční odklad. Je to problém i pro Sony
Vyhlížená expanze The Final Shape pro multiplayerovou střílečku Destiny 2 byla zasažena tříměsíčním odkladem. Potvrzují se tak někdejší zprávy, publikované krátce po propouštění v Bungie.
Kapitán Boomerang má problémy s Wonder Woman v Suicide Squad: Kill the Justice League
Máme tady v pořadí třetí krátké video, které se zaměřuje na jednoho z týmu Sebevražedného oddílu. Po šílené Harley Quinn a drsném King Sharkovi se dostal na řadu Captain Boomerang.
Vývoj kyberpunkové akce Ghostrunner 2 se zaplatil za pět dnů
Pokračování těžké kyberpunkové akce je velice úspěšné. Náklady na vývoj hry Ghostrunner 2 se vrátily za pouhých pět dnů, pochlubilo se studio One More Level. To nyní pracuje na dodatečném obsahu.
Takhle se hraje nadějná česká strategie Last Train Home
Už zítra na počítače vychází historická real-time strategie Last Train Home od brněnského studia Ashborne Games, která se zaměřuje strastiplnou cestu československých legionářů.
SCUM rozehraje hru o přežití také na konzolích
Úspěšný multiplayerový survival SCUM, který má kladné uživatelské recenze na Steamu, rozehraje hru o přežití také na konzolích. Hra brzy opustí předběžný přístup.
V Rare po letech snad přišli na to, co má být Everwild
Už jsou to čtyři roky, co jsme mohli poprvé vidět zajímavou upoutávku na hru Everwild. Jen několik měsíců poté šéf studia Rare přiznal, že vývojový tým velmi intenzivně přemýšlí nad nápady.
Ubisoft rozdává Assassin's Creed Syndicate pro počítače
Francouzský Ubisoft rozdává Assassin's Creed Syndicate pro počítače. Akční adventura zasazena do Londýna ve viktoriánské éry vyšla v roce 2015 a ani po letech není úplně špatná.
The Game Awards ustupuje od světových premiér
„World premiere“ mi znělo v uších ještě dlouho po konci loňského The Game Awards. Pro letošní rok producent a moderátor Geoff Keighley se od tohoto označení odklání.
Capcom se nevzdal ochranné známky na hru Deep Down
Capcom po třech letech opět obnovil ochrannou známku Deep Down, ale je otázkou, jak to s původně zajímavou hrou vlastně je. Akční RPG pro jednoho až čtyři hráče bylo oznámeno už v roce 2013.
Tvůrci Stalkera ze studia GSC Game World oslavují 28. výročí
Ukrajinské studio GSC Game World oslavuje 28. výročí. Tvůrci sérií Stalker a Cossacks připomenuli narozeniny na sociální síti X (dříve Twitter), ale nic nového bohužel neprozradili.
Česká televize chystá pořad s příběhy o úspěšných českých hrách
Česká televize na jaře nadcházejícího roku odvysílá příběhy českých her. Pořad Game Story se zaměří na úspěšné tuzemské videoherní projekty z historie i současnosti.
Satisfactory přechází na Unreal Engine 5 a dostává podporu DLSS/FSR/XeSS
Budovatelský sandbox Satisfactory obdržel velkou aktualizaci, v rámci níž přechází na modernější Unreal Engine 5. Kromě lepší grafiky hráči dostávají nové nástroje.